onsdag 22. juli 2009

Flere bilder fra kjøkkenet


Her kommer noen flere bilder fra kjøkkenet, fra en annen vinkel. Det går mye i hvitt og rosa her. Bruker å kalle huset mitt for en liten dukkestue:) Og, ja jeg liker meg i min lille dukkestue. Liker det søte jeg:) Er glad i å bryte litt med det hvite.



Lillesøsteren min ønsker seg så veldig noen greengatekopper, men mannen hennes synes de er så dukkete, tihiiii.... Skal nok få smuglet noen greengatekopper inn i huset deres gjennom en liten gave:)



Heldigvis så liker mannen min seg også i vår lille dukkestue. Har tatt i hus litt og litt rosa, også har det vel bare økt på etterhvert. Han sier at han liker det, eller så har han bare gitt opp og sier det for husfredens skyld:)

7 kommentarer:

  1. Koselig. Jeg liker også rosa. :)

    SvarSlett
  2. super koselig.
    og jeg syns ikke det ser ut som en dukkestue.
    koselig og landlig kjøkken:)

    SvarSlett
  3. Jeg skulle jo skrive på dette innlegget, jaja.. du ser kommentaren under ditt forrige innlegg. :) Likte burkaskålene dine, og GG er jo et must på det landlige sommerkjøkken. :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint kjøkken!
    Rosa og hvitt er lekkert;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. Kjempe flott kjøkken.
    Jeg elsker også rosa, og har masse rosa pynt rundtom :P

    SvarSlett
  6. Rosa er kjempefint! Så fint tak dere har, det fikk du lov til å male :) Vi får bare mase litt på porselensvask :) Ha en koselig kveld!

    SvarSlett