søndag 19. juli 2009

Noen bilder fra kjøkkenet


Viser noen bilder fra kjøkkenet mitt. Er veldig fornøyd med dette kjøkkenet fra Ikea. Blir gjerne samme kjøkken i det nye huset vårt.
Det er ikke mange kvadratmeter dette kjøkkenet, blir nok en god del større kjøkknet i nye huset. Savner veldig å ha plass til spisebord på kjøkkenet.Har store drømmer om ett stort kjøkken med ett stort gammelt kjøkkenbord med en kjøkkenbrisk med mange puter i...... Det skal jeg ha en gang.

Synes det er så koselig med glass-skap på kjøkkenet. Her har jeg finserviset mitt på utstilling:)

5 kommentarer:

  1. Hei Kristin!

    Koselig kjøkkenkrok du viser oss her. Ikea duger til mye det!! ;O)

    Ha noen fine sommerdager!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  2. Lekkert kjøkken! Vi skal også ha kjøkken fra Ikea i det nye huset vårt. Det står mellom dette kjøkkenet og "Ädel". Klarer ikke å bestemme meg...

    SvarSlett
  3. HAr jammen koselig kjøkken du også ja:))

    Koselig blogg har du også.

    Kelm

    SvarSlett
  4. Koselig og flott kjøkken!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. kjempe fint dette kjøkkenet!!
    kunne gjerne hatt et sånt:)

    SvarSlett