tysdag 21. juli 2009

Se så heldig jeg er.....


Se så fine bruka skåler jeg har fått av min lillesøster!!
Har snart bursdag og for noen uker siden fikk jeg disse flotte bruka skålene av min lillesøster. Fikk dem på forskudd siden hun ikke kan være her og feire dagen sammen med meg. Har ønsket meg dem veldig lenge, faktisk i flere år. Ble så utrolig glad. Takket henne flere ganger den dagen jeg fikk dem. Så kjekt å få noe du har ønsket deg så lenge. Fikk snacks og chipsskålen i bursdagsgave. Dipp skålen fikk jeg tidligere i vår av henne som takk for at jeg sydde liftgardin til henne. Snill lillesøster jeg har:)

6 kommentarer:

  1. Åååå, så fine skåler! Heldige du. :)

    SvarSlett
  2. Snakk om grei lillesøster! Syns også dei heilt kvite er finast.
    Ha ein fin tirsdag :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine skåler! Jeg har akkurat de samme, og bruker de mye! Hadde sånn dilla for en stund siden på de skålene, så jeg har litt for mange synes Jostein :) Veldig fint kjøkken du har! Det blir ikeakjøkken på oss også i det nye huset :) Prøver å overbevise Jostein om porselensvask på kjøkkenet, men det er ikke så lett :) Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  4. Heisan!

    Så fine skåler du har fått deg.. kjekt med snille søstre:) Skjønner godt du er fornøyd med kjøkkenet ditt...det ble kjempekoselig!

    Ønsker deg en fin dag...sommerklem

    SvarSlett
  5. Ja de skålene er fine!
    Bare koselig hvis du vil legge meg til vettu..:) Kommer sikkert innom her igjen jeg og:)
    God sommer videre..

    SvarSlett
  6. Så koselig kjøkken du har. :) Likte flisene på veggen, passet godt til det hvite og rosa. :)

    SvarSlett