torsdag 17. september 2009

Jippi, vi har bestemt oss for hus!!!




Nå har vi endelig bestemt oss for hvilket hus vi skal bygge!! Det blir dette huset som leveres av IEC. Og jeg er så FORNØYD!! Vi var og kikket på dette huset i går hos noen som er i gang med byggingen! Og vips, så ble vi forelsket i dette huset! Så nå er det bare å sette i gang med søknader og atter søknader..... Håper vi får begynne å grave over jul, gjerne før. Satser på å få flyttet inn neste jul. Gleder meg som ett lite barn!!!

14 kommentarer:

  1. For et fint hus! Gleder meg til å følge byggeprosessen! :)

    SvarSlett
  2. Knallfint!!!
    Kom i gong slik at vi får ta del;)

    Smil frå Anita

    SvarSlett
  3. Så fint! Jeg kjenner flere som bor i slike hus og det er bare knallfint!

    SvarSlett
  4. Å så fint hus! Det blir kjempekjekt å komme igang, lukke til!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med avgjørelsen. Kan tenke meg det er en deilig følelse nå som avgjørelsen er tatt, og forventingene sitrer i kroppen over å se det ferdig. Det blir spennende å se for flere ;)

    SvarSlett
  6. Så sjarmerende hus, virkelig fint. Det blir nok spennende ja.Jeg gleder meg til å få se etterhvert:)

    Ha en flott aften.
    Klem*

    SvarSlett
  7. et nydelig hus..nå er det bare å glede seg ;)
    blir spennende å følge med dere :)
    klem Anne***

    SvarSlett
  8. så gøy.
    koselig hus.
    huset vårt er i samme stil:)

    SvarSlett
  9. ÅH, nydelig hus! Vi venter på tillatelse til igangsettelse, blir kjekt å komme i gang! Skal bli kjekt å følge prosessen!!

    Klem

    SvarSlett
  10. Stine sa...

    Å det berre heilt nydelig det huset! Dåkke kjeme til å få det kjempe koselig! Det e ej heilt sikker på!:)

    SvarSlett
  11. Koselig hus, men tak over uteplass er så deilig å ha. Da kan dere benytte den mye mer, det blir som et ekstra rom. Lykke til videre!

    SvarSlett
  12. Så nydeleg hus! Gler meg til å følgje med på bygginga:)
    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  13. Kjempefint hus:)))

    SvarSlett
  14. Vi bor også i et IEC-hus. Trives veldig godt og har fått mange fine kommentarer. Lykke til!

    SvarSlett