onsdag 30. september 2009

Loppefunn







Var på loppemarked for snart to uker siden. Der fant jeg dette flotte gamle nattbordet. Jeg måtte stå vakt ved det, til de åpnet salget. Var ute ett kvarter før tiden. Og godt var det, for dette var det flere som kunne tenke seg. Men denne gangen var det jeg som var heldig. Kjøpte en gammel porselens mugge og en pinnestol  også. Stolen skal males. Den skal stå på rommet til lillegutt. Nattbordet var opprinnelig grønt, ikke spesielt fint, men med litt gråmaling ble det supert! Skulle egentlig ha det på rommet til lillegutt, men jeg synes det var så fint at jeg presset det inn i den lille stuen vår. Gjerne litt rart med ett nattbord i stuen... men koselig ble det ihvertfall. Nå mangler det bare knotter. Lillegutt skal få ha alle bøkene sine inni. Også får jeg bare være på utkikk etter ett nytt natbord som han kan ha på rommet sitt.
Gyngestolen har også fått plass i stuen. Passet godt sammen med nattbordet. Så nå sitter jeg her som en gammel bestemor i gyngestolen min, ved siden av alle loppefunnene mine, og strikker på Marius-genseren min:) Livet er herlig!




Ha en herlig onsdag alle sammen! Jeg skal på seinvakt i kveld, og så er det langfri!
Ps! Tusen takk til alle dere skjønne mennsker som legger igjen noen ord her inne på bloggen min! Blir så veldig, veldig glad for hvert eneste ord!

8 kommentarer:

  1. Så nydelig nattbord, skjønner godt at du valgte å stå vakt:)

    Håper du får en fin vakt i kveld-

    Ha en fortsatt flott høst- klem i fra Eli

    SvarSlett
  2. kjempefint nattbord :)
    jeg har også et nattbord på stua..så du er ikke alene ;)
    en fin onsdag til deg også!!!
    klem Anne***

    SvarSlett
  3. Så fint det var! Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  4. Første besøk hos deg, her var det masse fint og titte på. Du er flink. Jeg har også nesten maken nattbord. Har det ute på gangen til telefonen.

    SvarSlett
  5. så fint det nattbordet var.
    forstår godt du vil ha det i stuen.
    og marius genser er så koselig!!

    SvarSlett
  6. Så flott det nattbordet var. Virkelig nydelig. Passet så godt sammen med den sjarmerende gyngestolen. Du har det skikkelig koselig. :)

    SvarSlett
  7. Så fiint nattbord. Heldige deg. Hehe,man må passe på godsakene når man er på loppis.

    SÅ flott gyngestol også. Virkelig koselig.

    Ha en flott kveld videre :)

    SvarSlett
  8. Hei....
    flott nattbord....og ikke minst gyngestol:)
    ha en flott helg
    klem edda

    SvarSlett