onsdag 14. oktober 2009

En titt på mitt servise.....

 


En aldri så liten titt på mitt servise........
Greengate serviset har jeg ønsket meg i lang tid. Fylte 30 i år, så da fikk jeg en del penger. Noen av pengene gikk til greengate servise. Var veldig usikker på om jeg skulle kjøpe det lyseblåe med prikker eller dette serviset i beige. Min mann kjøpte eggeglass og tekopper til meg i den lyseblå serien. Det var bursdagsgave fra lillegutt til meg. Lurte på om jeg skulle bytte dem inn i det beige. Men har valgt å beholde dem. Synes det er kjekt å beholde det du har fått. Kanskje utvider jeg det lyseblåe serviset med fat etter hvert. Passer så godt til sommeren. Men nå når vi går mot vinter og jul synes jeg det passer godt med det beige.
De rosa koppene er kjøpt på Living og de to koppene som det står caffelatte på, kjøpte jeg på Europris den tiden jeg var student.


6 kommentarer:

  1. Mye vakkert på hylla de!! har gg i både lyseblåt prikkete og det grå,nydelig sammen også. Tenker og litt at det grå passer vedig godt nå på denne tiden og det lyseblå er lekkert på sommeren. Og begge passer til rødt...klem

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er lekkert alt sammen...og en kan blande alt omhverandre...
    ha en kos dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så lekkert i hylla di. Synes det er fint å kombinere med masse forskjellig mønster og farger jeg. Det er jo genialt med GG da, alt passer sammen.

    ha en super-duper dag
    Beate

    SvarSlett
  4. Så mange skjønne ting du har! Og den Biltema-hylla ble jo kjempefin! :)

    SvarSlett
  5. åhhh... *missunnelig*

    Har så lyst på greengateservice sjøl...
    # år til 30, så da skal eg åsså ha det :-) Hehe..

    Nattaklem!

    SvarSlett
  6. veldig koselig hylle med fint servise.

    SvarSlett