torsdag 29. oktober 2009

Hjemmesydd kanin





Er omsider ferdig med å sy denne kaninen. Og dette var ikke gjort på en kveld. Har gått med en god del timer. Men ser for meg at det blir enklere neste gang. Kjøpte en liten mailegkanin i sommer som jeg har hatt som mal. Snekkerbuksen er egenkomponert. Mye jobb, men veldig gøy å få det til! Det må nevnes at jeg klarte å sy meg selv i fingeren. Fikk hele nålen på symaskinen tvers igjennom pekefingeren. Fryktelig vondt, men glemt nå. Kaninen er ikke helt ferdig enda. Mangler brun brodertråd til potene. Øynene og munnen er sydd med en mørklilla tråd, så de blir byttet ut med brun tråd når jeg får det. Har heller ikke fått sydd snuten.

16 kommentarer:

  1. Fy søren, nå ble jeg imponert:)! Utrolig fin, og minst like fin som origialen!
    Kjempetøft antrekk, nydelige detaljer...
    Si fra når du begynner å ta bestillinger da;)
    Ha en fin dag:)
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Du er jo kjempeflink! Utrolig bra å sy en sånn kanin helt selv. :)

    SvarSlett
  3. gud så flink du er! den var jo bare knallfin!!! greide du det bare ved å se på en mailegkanin?
    Ser jo prikk lik ut!! Imponert ble jeg iallefall:O))) supert!! legg gjerne inn en mal el noe til oss andre;O)

    klems Lillan

    SvarSlett
  4. Så flott den var! Jeg har også lyst til å sy en sånn, men ikke funnet mønster ennå. Kanskje jeg kan prøve å modifisere et Tildamønster?
    Hmmm....;)
    Ønsker deg en fin dag!
    -Hilde

    SvarSlett
  5. Megafin! Har kjempelyst å sy meg en selv - men jeg tror nok som du sier- MYE jobb! Har ikke tid til sånne prosjekter nå.. hihi.. må gjøre ting som går kjapt ;-D

    Tusen takk for veldig koselig hilsen hos meg! Båndet er kjøpt på stoff&stil !

    Hilsen Ida

    SvarSlett
  6. Stine sa...

    Den blei jo berre utrulig fin!!! Kjempe fine klær hadde den også! Ej e imponert!:)

    SvarSlett
  7. Det er så koselig å komme inn i denne bloggen! Så rolig. Fint. Hvitt. Lyst. Innbydende!

    Du er rett og slett flink syns jeg!
    Liv ;O)

    SvarSlett
  8. Jøss,den var virkelig fin du. Flink du er til å sy. Må si jeg fikk litt smerte i fingeren min selv, når jeg leste at du sydde deg selv litt. AuuAu..Hørtes ikke godt ut.

    Ønsker deg en flott kveld videre
    Klem*

    SvarSlett
  9. Så flink du er, den var bare så nydelig. Ønsker deg en flott høsthelg.

    SvarSlett
  10. Så søt den ble.:-) Dyktig du:.)

    SvarSlett
  11. OJ oj,den ble kjempefin!! Flink er du,men au med fingeren...
    klem

    SvarSlett
  12. kjempefin!!!
    så flink du e da ;)
    ha ei fin helg :)
    klem Anne***

    SvarSlett
  13. Imponert! Og så piercing i pekefingeren da?! Tatovering neste? ;)

    SvarSlett
  14. Så flott kanin du har sydd :) Den ser jo kjøpt ut !! Skal ta en titt i bloggen din jeg nå.... Klem Beppe

    SvarSlett
  15. Hei hei kjære deg. Så utrolig flott den kaninen ble. DU ER RÅFLINK. Kan tenkte meg at det tar tid med slike, mange detaljer. Utrolig koselig å komme inn til deg. Ha en go helg. Kommer snart igjen. STOR KLEM

    SvarSlett