tysdag 6. oktober 2009

Homemade kolleksjon til gutterommet


To små båter....,


en rekke med vimpler....


og en krone til en lite prins....


Dette er begynnelsen på en liten homemade kolleksjon som jeg har startet å lage til lillegutt.
Det begynte med kronene, så kom båtene og deretter vimplene. Mitt neste prosjekt nå er ett lappeteppe til sprinkelsengen. Det er snart ferdig. Og til sist har jeg planer om å sy noen kurver til å ha leker i. Alt er sydd av stoff  fra Stoff og Stil.


Ha en fin mandag alle sammen!



9 kommentarer:

  1. så ut til å blie en meget fin homemade kolleksjon!!

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner at jeg må lære meg å sy, for dette var skikkelig lekkert.

    Er det vanskelig å få til, krone og vimpler?

    KLem

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Ser skikkelig bra ut :) Tror jeg skal kaste meg over symaskinen min selv i kveld, har noen liftgardiner som skal sys. Får inspirasjon av flinke damer som deg! (kaller vi oss egentlig damer eller jenter når vi er så unge/gamle som oss? Var litt i stuss her om jeg skulle skrive damer eller jenter her nemlig :) hihi

    Ha en fin kveld :)
    PS. syntes veggene deres ser veldig fine ut :)

    SvarSlett
  4. Å, så fine ting du har sydd! Du er kjempeflink! Nå ble jeg veldig inspirert. Tusen takk! :)

    SvarSlett
  5. Ja, jeg så at du hadde trukket om stolen din, det var så rart, for jeg hadde tenkt akkurat i samme baner for min stol. Har sett på denne stå så lenge i garasjen nå, og ikke klart å bestemme meg. Så nå "hermer" jeg litt, hehe. Ble veldig fin i hvitt, og greit å se den "live" ferdig.

    SvarSlett
  6. Gu, å flink du er..Så fine ting! Har kjempelyst på en vimpel jeg og.. skulle ønske jeg var like flink som deg til å sy!!

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint det ble:) Har sydd noen vimpelrekker selv, er jo så gøy bare man kommer igang!
    Må bare si at sønnen din har verdens fineste navn....:)
    Har en liten Lukas selv;)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  8. Virkelig nydelige saker og helt herlig stoff!! Du er flink!!
    klem

    SvarSlett
  9. Jeg falt for bildene fra stua hos dere. Syns veggene ga en rustikk atmosfære. Men, kan jo også forstå at du vil ha lyse vegger. Men, fint er det nå også. Jeg likte så godt måten du har tatt bildene på. Stilig!

    Flott dette innlegget også, med alle de fine sydde tingene til gutten din. Vimpelrekken gjorde seg godt der på veggen. :)

    SvarSlett