tysdag 24. november 2009

Det blir stille her på bloggen en god stund fremover.....



Det blir verken innlegg eller kommentarer fra denne kanten på en god stund. Er kommet i den heldige situasjon at vi venter ett barn til, men dessverre så følger det en del laster med å være gravid for min del. Fikk diagnosen ekstrem svangerskapskvalme sist jeg var gravid, og det ser ut som det blir det samme løpet denne gang. Ligger for det meste rett ut og kaver med kvalme og oppkast. Orker egentlig fint lite, så noe blogging blir det ikke fra denne kanten på en stund. Gleder meg til det hele er over og til jeg sitter med det lille nurket i armene. Er ikke mer enn 8 uker på vei, men har valgt å meddele nyeheten likevel, siden det er vanskelig å skjule når formen er så laber.

Ønsker alle mine bloggevenner her inne en herlig adventstid. Ta godt vare på hverandre!
Vi snakkes plutselig en dag!

16 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med en liten en på vei. Så koselig. Håper formen bedrer seg snart! Lykke til:O)

    SvarSlett
  2. for en flott nyhet!!!..men stakkars deg som blir så dårlig :(
    trøst deg med at det blir fantastisk når den lille har kommet til verden ;)
    gratulerer så mye...sender deg en god klem!!
    Anne***

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Kos deg som best du kan selv om det sikkert er vanskelig når man blir så dårlig. Heldigvis er det forbigående.
    Lykke til! :)
    Klem
    -Hilde

    SvarSlett
  4. Lykke til...
    Tenk på deg sjølv no, så godt det let seg gjere..

    SvarSlett
  5. GRATULERER SÅ MYE MED NURKET I MAGEN.VAR EKSTREMT MYE KVALM SELV DA JEG GIKK GRAVID MED BÅDE NR 1, 2 OG 3,SÅ JEG VET HVOR SLITSOMT DET ER... MASSE LYKKE TIL!

    SvarSlett
  6. Kor koseleg!
    Gratulerer so mykje til deg og gutane dine:)
    (g god bedring..!)

    SvarSlett
  7. Gratulere så masse med baby på vei :) Lykke til videre, håper formen bedrer seg!

    SvarSlett
  8. Så koselig, gratulerer så mye :) Stakkars deg som blir så kvalm! Du må ha lykke til med svangerskapet, håper du får en fin tid tross kvalmen!
    Veldig fine trommer du har laget til gutten din forresten!
    Klem Ane

    SvarSlett
  9. gratulerer med baby i magen!
    det er jo fantastisk...selv om det ikke føler sånn i magen:) jeg var og meget kvalm. og der er grusomt. men plutselig en dag snur det.
    pass på å få mye søvn:) tror det er bra.

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye! for en hyggelig nyhet!!!
    får håpe kvalmen gir seg snart!

    ønsker deg alt godt!

    Klem Beate

    SvarSlett
  11. Gratulerer SÅ mye din heldiggris!!! Ja,ikke med kvalmen da...har en venninne som har hatt det samme,alle tre gangene. Helt grusomt,var vondt å se henne:(
    Men lykke til og stor klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med den lille på vei:)
    Håper den verste kvalmen gir seg snart!!!

    Lykke til!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med liten i magen:)Vi er her vi når formen er bra igjen;)

    Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye!!! Koselig med en liten en på vei, fryktelig synd å høre at du er så dårlig... Håper formen blir bedre enn du frykter, og så ønsker jeg deg ei fin adventstid og ei riktig god jul. Kommer til å savne blogginga di med inspirasjon og fine ord:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse! :)

    Jeg er lik (har ligget x uker og mistet x antall kg under to svangerskap - det ene varte bare 12 uker, men de var slit!), så her er det STOR planlegging på når nestemann kommer. ;)

    Masse lykke til!!

    Vibeke :)

    SvarSlett