onsdag 11. november 2009

Soverommet vårt


Har endelig klart å få bildene fra soverommet vårt lyse nok til å vise dem i bloggen.

  
 Har den siste tiden gått lei mye av alt det rosa som jeg har hatt i hus. Nå går det helst i hvitt og beige. Delikat!


Denne nydelige kisten, har min far laget som 14 åring, så den begynner å bli gammel. Er så glad i den!

 

Kommoden i bakgrunnen er en gammel furukommode som jeg har malt hvit og skiftet knotter på.


Tømmerveggene er behandlet med hvit panellakk.


Garderobeskapet er kjøpt på Ikea.


Lampeskjermene er hjemmesydde.


Sengeteppe har jeg nylig kjøpt på Ikea. Hvitt og delikat.


Drøm søtt........

5 kommentarer:

  1. Så koselig du har det på soverommet ;o)

    Jeg ser fram til å innrede nytt hus og bloggen din er inspirerende.

    Ha en flott dag.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. så fint soverom. den kassen er jo skjønn da!!!

    klem Beate

    SvarSlett
  3. kjempe fint.
    nydelige fargetoner.

    SvarSlett
  4. Et veldig koselig soverom! Og så kjekt med en hjemmelaget kiste da, skal si han var flink! Søt mailegkanin, hørtes veldig vondt ut å sy seg selv! Så lurt å sy litt selv. Jeg har lurt litt på om jeg skal sy noen klær til kaninene våre, men vi får se :)Jeg sikler veldig etter julekrybben fra maileg...men den var bare altfor dyr! Jeg har bare en mini julekrybbe. Har kikket i flere år etter en litt større, men har ikke funnet noen fine. Får håpe maileg sin kommer på salg :) Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  5. Så koselig soverommet du har! Nydelige farger og et deilig krypinn frister alltid :) Jeg har også akkurat pusset opp vårt soverom men mangler litt på veggene og nattbordlamper... Skal prøve å få lagt inn bilder når det blir bra! Men jeg er ikke verdens kjappeste til å bestemme meg og bruker lang tid bare på å velge lamper... Vel, ting tar tid! Nydelige bilder til inspirasjon her i alle fall!!!!

    Klem fra Hege

    SvarSlett