onsdag 2. desember 2009

En liten titt innom og litt jul i hjemmet....




Har hatt en liten bloggepause en stund. Har ikke vært i form til å blogge, men i dag har jeg hatt en av de beste dagene siden denne kvalmen begynte. Har faktisk fått pyntet litt til jul, og det er deilig!



Jeg har en slik snill svigermor som er veldig flink å stille opp for barn og barnebarn. Hun var hos oss i går og tørket støv både her og der for meg. Godt å få god hjelp når formen ikke er på topp!




Denne kransen laget jeg for noen uker siden. Stjal noen blader fra ett av oliventrærne mine. Enkelt og fint:)

Til slutt vil jeg si tusen takk til alle dere hjertevarme personer som har lagt igjen noen ord i innlegget under. Veldig oppmuntrende!! Nå håper jeg bare formen blir bedre og bedre. Vil så veldig gjerne reise hjem til mine foreldre på sunnmøre i julen! Så jeg krysser fingrene for at formen er stigende:)

11 kommentarer:

  1. så godt å høre at du har vært litt bedre.
    håper det varer!!
    veldig søt den kransen!

    SvarSlett
  2. Så koselig kjøkkenet ditt ble, skikkelig julestemning:)

    Godt å høre at formen er fin idag!

    Førjulshilsen fra Hege

    SvarSlett
  3. Stine sa...

    Det kryssa ej me fingrane for!!;):)

    SvarSlett
  4. Så kjempefine og koselig bilder du har tatt hjemme. Og gratulerer så mye med den lille inni magen! Så koselig! Håper du føler deg bedre snart. Ha en god natt.

    SvarSlett
  5. Godt å ha svigermor:)
    Koselige bilder...og super søt liten krans:)

    Klem

    SvarSlett
  6. koselige bilder..og så bra at du føler deg litt bedre :)
    håper du kommer deg hjem til jul :)
    klem til deg :)
    Anne***

    SvarSlett
  7. Så koselig med kranser mot hvitt, en favoritt det. Hyggelig med en liten til i huset, men kvalme er tungt. Ta vare på deg selv. Følg alle gode råd.Skal finnes en the som roer mage, og tørr kjeks pleier å hjelpe;-))
    Lykke til og god advent!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med en liten på vei :)
    Så kjekt med familie som hjelper til når en trenger de,så godt.

    Koselige bilder du viser.
    Lykke til videre* Ta vare på deg selv.

    Klem*

    SvarSlett
  9. Så fin krans du har laget!
    Leste forrige innlegg også,
    og kjekt du er bedre nå..
    Ønsker deg alt godt videre,
    kos deg denne førjulstiden!
    Klem J.

    SvarSlett
  10. Krysser fingrene for deg.:-)

    SvarSlett
  11. Heisann!

    er en tur innom for å ønske deg en god jul!

    juleklem fra Beate

    SvarSlett