fredag 8. januar 2010

Hvitt, rosa og zink

o

Jeg elsker hvitt, rosa og zink. Har hatt en "rosa-fri" periode en stund, men det ble en kort periode. Synes det er en varm og herlig farge som passer utrolig godt til zink og hvitt.
Zink-huset som står på skapet fikk jeg i julegave. Søsteren min fikk ett slikt av meg til jul, og farmoren til mannen hennes uttalte så fint: "å, er det et slikt fuglehus til å ha ute?" :)
Kurven er full av lillegutt sin duplo. Legger ett teppe oppi når duploen ikke er i bruk, så ser det straks litt finere ut for mor:)

Ønsker dere alle en herlig og varm helg i kulden!
Det er mange som klager over kulden, men så lenge en ikke fryser synes jeg egentlig at det bare er sjarmerende. Liker at det knirker under skoa og river i kinna......

14 kommentarer:

  1. Så flott det skapet ditt var! Nydelig. Rosa er flott, spesielt den lyse, sarte varianten. Flott med sink til. Likte så godt kammerstaken din.

    SvarSlett
  2. Hvitt, rosa og sink er nydelig i sammen. Drømmehuset ser veldig koselig ut. Lykke til.

    SvarSlett
  3. Du har det så koselig hjemme! Lurt å legge et teppe over kurven så det ser litt ryddigere ut med lekene.

    Jeg liker også når det er snø og kaldt. Mye bedre det enn at det skal regne hele vinteren! Håper du har det bra. Klem!

    SvarSlett
  4. Hjemme hos meg var det masse rosa før julepynten tok over ..Og etter jul nå er det lyseblått...Flott med litt farver!!
    Ønsker deg en riktig god helg!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  5. Fine farger ilag.
    Ønsker deg ei god helg.
    Klem fra Christina :-)

    SvarSlett
  6. Må innrømme at jeg er en av dem som ikke synes kulden er noe stas...men jeg sitter jo her foran peisen så jeg har egentlig intet å klage over jeg heller. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Nydelige farger og flott pynt! :)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  8. Her inne var det mange fine bilder;-))

    SvarSlett
  9. Rosa er nydelig,og en stadig økende farge hos meg,til protester fra husets 4 menn...Ha en fin kveld,og en flott helg!
    Janne

    SvarSlett
  10. Så koslig blogg;-)
    Har tenkt på hvilken farge jeg skal introdusere nå etter jula er borte, er veldig hvitt nå, rosa var jo en fin farge. Må se om jeg ikke finner noe fint i rosa:-)
    Håper formen blir bedre etterhvert, skjønner godt hva du sliter med.
    Jeg har vært i go`form for første gang de to siste dagene og er 28 uker på vei.. Men det er da verdt det, gleder meg til å holde lille nurket - da er alt glemt.
    Ha en fin helg:-)

    SvarSlett
  11. jeg forbinder liksom deg og bloggen din med litt rosa:)

    SvarSlett
  12. Du har det så koselig i hver en krok!! God helg og klem i natten

    SvarSlett
  13. Så koselig du har det:-) Jeg er også så glad i hvitt,rosa og zink. Herlige farger å få inn nå som julen er ryddet ut. Et lite innslag av lyseblått blir det også her....

    SvarSlett
  14. Knall fin kombinasjon! Flott skap-og flott dekorert! Fikk mitt første zink hus i julegave-så fine, hehe..kanskje det ser ut som et fuglehus!??hehe..

    Klem

    SvarSlett