onsdag 20. januar 2010

Mitt bidrag til baderoms konkurransen



Hiver meg på baderoms konkurransen i siste liten.


Badet er ett påbygg til det lille huset vårt. Det badet som var, var et knøttlite bøttekott under trappen i gangen. Det var deilig å få ett stort bad!


Mannen har gjort alt arbeidet her inne. Er rimelig stolt av det ja:) Veldig kjekt med slike handyman! Har alltid sagt at jeg skulle ha en slik mann:)


Såpeskålen er skjønn. Kan brukes til både såpe og smykker. Såpen har min svigerfar kjøpt til meg da han var til Tyskland en tur i høst. Den lukter så deilig!


Flisene har vi kjøpt på Biltema av alle steder. De har mer enn bildeler der.


Noen ruller med dopapir i en kurv. Så finner gjestene en ny, når den som henger oppe er tom.


En liten krakk laget av meg i sjette klasse. Den er fin å ha på badet til lillegutt, så rekker han opp til vasken når det er på tide med en liten håndvask.

8 kommentarer:

  1. Ah lekkert! Så deilig med stort bad.Hadde det før vi..men måtte få litt mindre når vi flyttet i høst... ;)
    Ønsker deg en fin fin kveld:)
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så koselig bad!
    En slik såpeskål har jeg også hatt, men den datt i gulvet, gitt! :)
    Så heldig du er da som har en svigerfar som kjøper såper til deg i utlandet...!
    Søt krakk! Du er jo tydeligvis handy du også ;)

    SvarSlett
  3. så koselig bad dere har.:-) og all ære til handymannen.:-) Jeg har også en sånn utgave.:-) kjekt å ha ja.:-) Gry

    SvarSlett
  4. kjempe koselig bad.
    og for en flink handyman du har.

    SvarSlett
  5. Så koselig og stort bad! Kjempefin baderomsinnredning! Det badet vi har i hytta nå er utrolig lite og vi gleder oss veldig til litt større plass på badet :) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Så fint bad, koselig hus dere har. Vi har tatt vare på alle de tømmerveggene vi kan, skal rive panelen på et rom til sommeren så tømmerveggen får komme frem igjen,viktig å ta vare på det gammle.

    Ha en forsatt fin helg.

    SvarSlett
  7. Takk for koselig melding på bloggen min! Ser du har et flott bad du og!

    SvarSlett
  8. Hei! Ser det er en stund siden dette innlegget ble skrevet, men jeg syntes baderomsinnredningen din var så fin og lurer på hvor den er kjøpt?

    SvarSlett