fredag 22. januar 2010

Noen bilder fra gutterommet



Legger ut noen bilder fra gutterommet. Har tidligere bare lagt ut detaljebilder derifra. Veldig mye er hjemmelaget i dette rommet. Sengeteppet over sprinkelsengen, kaninene, kronen, putene, vimpelrekken, båtene og soldatene er alt hjemmelaget. Jeg må liksom alltid ha noe å lage:) Nattbordet er ett gammelt loppefunn som jeg fant i høst. Det var i utgangspunktet grønt, men ble mye finere i grått og med nye knotter.


Jernsengen er min gamle seng fra ungdomstiden.




Den søte lille skrivepulten i lyseblått er også ett loppefunn som har fått litt maling. Der sitter en original Maileg kanin som jeg nettopp har kjøpt til halv pris:)


Synes egentlig at dette rommet er ett av de fineste i huset vårt. Tømmerveggene synes jeg fikk ett tøft og rustikk preg da jeg behandlet det med panellakk. Bjelken i taket er bare kjempetøff! Gulvet er malt lysegrått. Da vi tok over dette huset var alt furu; gulv, vegger, tak, lister og vinduskarmer. Er blitt MYE finere nå.

Legger ut flere bilder fra rommet om noen dager. Ønsker dere alle en herlig helg så lenge. Jeg har arbeidshelg denne helgen.

9 kommentarer:

  1. Stine sa...

    SÅ utrulig fint det he blitt!! Du e kjempe flink!!:)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott barnerom - med mange herlige detaljer! :) Nydelig!

    God helg!

    Klem, cecilie!

    SvarSlett
  3. Veldig flott å få se fine gutterom! Det var kjempefint - heldig han som har den store, herlige sengen :)
    Klem

    SvarSlett
  4. for et fint gutterom. mange herlige detaljer.
    nattbordet er kjempelekkert!

    god helg
    klem Beate

    SvarSlett
  5. Ah nydelig rom. Imponert over at du har laget så mye selv.. Herlige detaljer:)
    Ha en fin arbeidshelg.. :)
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  6. herlig gutterom!Har tre gutterom som trenger oppussing til sommeren...mye jobb!
    Janne

    SvarSlett
  7. Hej.)) ja kjedelig med dispensere som ruster...ikke delikat det..den med Bath på er det mange nettbutikker i alle fall som har.

    Ha en fin kveld.:-) Klem Gry

    SvarSlett