måndag 25. januar 2010

Noen flere bilder fra gutterommet



Legger ut noen flere bilder fra gutterommet. Tusen takk for alle kommentarer på forrige innlegg. Er så koselig med alle dere som legger igjen noen ord:)


Dukkesengen fikk jeg av tanten og onkelen min da jeg ble syv år. Å, jeg husker jeg ble så glad!! Den er godt brukt, så den måtte ha ett strøk med maling før lillegutt tok den i bruk. Han interesserer seg ikke for dukker. Her går det helst i taktor og bil, men jeg synes godt han kan ha en dukkeseng på rommet likevel:)


Skatollet er ett gammelt loppefunn som er malt og skiftet knotter på. Stolen er også ett gammelt loppefunn som har fått noen strøk med gråmaling.

13 kommentarer:

  1. Kjempe fint gutterom... Herlige farger... :)

    ✿ Titter innom for å ønske deg en flott ny uke ✿

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  2. Ja, her var det jammen koselig! Det er kjempe fint med skråtak syns jeg. Ikke bare får man større plass, men det er sjarmerende også.
    Dere hadde gjort det så fint der inne!

    Ha en fiiiin dag!
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så flott gutterom! Herlige farger og flotte loppefunn. Klart man kan ha dukkeseng på gutterommet, her i huset bruker lillemor dukkesenga som traktorgarasje for tida...
    Ha en fin fin dag

    SvarSlett
  4. Hej.:-.) så koselig gutterom..herlig med den lille bamsesengen. og ikke minst vimplene.:-) Ha en fin fin dag..:-) klem Gry

    SvarSlett
  5. Et kjempefint rom! Det er bra inspirerende når en tar seg i å ønske seg en liten prins for å kunne innrede med de nydelige fargene som du har brukt :D

    Og dukkesengen er bare helt skjønn!

    SvarSlett
  6. heisann :)
    så koselig det var her på gutterommet..med alt som du har laget blir alt ekstra hjemmekos ;)
    ..og at du har ting som du hadde når du var lita er jo kjekt for både deg og snart storebror ;)
    ha ei fin uke!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  7. Hejsa :)
    Vældig fin rum du har fået lavet og sikke et flot hus i skal have bygget, det er lige sådan et jeg kunne ønske mig.Hvis du har lyst kan du kigge på min blog!!! Betina-sommerhusstil.blogspot.com
    Ha en dejlig dag Kram Betina

    SvarSlett
  8. Stemningen i det gutterommet er så fin...
    Du har virkelig sans for detaljer:)
    Veldig inspirerende...

    Klem K

    SvarSlett
  9. Så fint gutterom!! Nostalgisk og flott!!! Elsker det hvitmalte gulvet:)

    Ha en strålende dag!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  10. For et fantastisk gutterom :)Tror bloggen din er ny for meg, men nå skal jeg ta en grundig titt og kose meg med den, for dette ser lovende ut ;)

    Klem Lycheli

    SvarSlett