onsdag 10. februar 2010

Jeg er så spent...



......... på morgendagen, for da bærer det nemlig avgårde til ultralyd. Skal bli så kjekt å få ett lite glimt av det lille nurket vårt. Håper så veldig at det er ett friskt barn. Er jo ikke alt de kan se på ultralyd, men er godt med det de kan se. Er også spent på om lillegutt får en lillesøster eller lillebror. Han sier selv at han har lyst på jentebaby, men jeg vet ikke hvor mye han forstår....:) Spennende blir det i hvert fall. Planen var jo selvsagt at mannen og skulle være med, men det har oppstått noe på jobb som gjør at han ikke kan være med. Gleder meg ihvertfall veldig til i morgen:)

12 kommentarer:

  1. så spennende..
    alltid kjekt å se den lille inni magen :) blir litt mer virkelig.. ;)
    jeg husker det som det var igår da vi var på ultralyd og fikk vite at det var 2 inni magen...en spesiell opplevelse ;)
    kos deg..
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  2. Lykke til. Så spennede!!!:O)

    SvarSlett
  3. Så spennende :-) Her er det bare 39 dager til vi får se lille nurket i (ekte) 3D. hihi Gleder meg som bare det.. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Så gøy!!!gleder meg allerede til neste gang jeg:)lykke til;)

    SvarSlett
  5. Masse lykke til i morgen!Kommer en oppdatering i morgen antar jeg?Håper det!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  6. så spennende!

    lykke til!

    klem beate

    SvarSlett
  7. Å, så spennende! Lykke til! Ønsker deg alt det beste. Det er utrolig å se på den lille inni magen og hvor mye de beveger på seg uten at man kjenner noe. :)

    SvarSlett
  8. Så spennende! Skikkelig gøy på ultralyd, og se om det er gutt eller jente....om man da kan se det!

    SvarSlett
  9. Åhhhhhhhhhh..Herlig!Masse lykke til og kos deg..Det er så herlig:) Jeg er inne i en ønskermegflerebarn periode...Skummelt!Hehe..Går nok over..For mannen min vil ikke ha fler.. :(
    Men gla for de jeg har da;)

    Klemmer:)

    SvarSlett
  10. Jeg blir hoppende glad når jeg finner nye fiine blogger, og det er din.
    Lykke til på UL i dag-
    Ha en fin dag.
    Klem fra Tonje

    SvarSlett