onsdag 17. februar 2010

Råtøff industrilampe i hus!



Denne lampen fikk jeg av mine foreldre i julegave. Mannen syns den så ut som en fjøslampe, men han har endret på smaken, nå synes han den er fin:)


Planen var egentlig at den ikke skulle tas i bruk før vi flytter inn i det nye huset, men vi byttet den ut med lyskronen som vi hadde over spisebordet. Lyskronen var litt for stor over det lille bordet vårt og gav alt for kraftig lys i den lille stuen vår. Det ble mye finere med denne lampen.

16 kommentarer:

  1. Grise(!)lekker!! Mye finere inne enn i fjøset!
    klem

    SvarSlett
  2. Så stilig lampe!! Stor kontrast mellom en lysekrone og denne, men denne var knallfin :) Godt at mannen også så det etterhvert!

    SvarSlett
  3. Det er da ikke noe fjøslampe.:-) God han har endre smak.:-)) den er jo røff og tøff.:-)) De får sagt det noen ganger disse mannfolka.:-)

    SvarSlett
  4. Dritkul lampe! Tror det er samme lampen som jeg har kjøpt til det nye kjøkkenet, gleder meg til å kunne henge opp jeg også :)Og tunikene var veldig veldig fine, fikk en følelse av vår og sommer!
    Huset vårt er det enerbygg som leverer, men det er ikke et av deres hus. Vi tok utgangspunkt i det største huset vi kunne finne på to etasjer i den gamledagse stilen, og forandret det ganske mye både utvendig og innvendig. For det var egentlig ikke så veldig fint eller praktisk sånn som det var. Spennende med hus, og ikke så lenge til dere begynner heller da :)

    SvarSlett
  5. Den likte e kjempegodt! To tomler opp!

    SvarSlett
  6. Hei mor. STILIG. Ingen fjøslampe, he,he. Men jeg skjønner disse mannfolka også. Ikke alle som har troen på ting som ikke ser så bra ut med en gang. Men de forandrer seg jo ofte, HELDIGVIS, he,he.

    ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD HELG. STOR KLEM FRA MEG .

    SvarSlett
  7. Så fiiiin den var:) Kunne jeg tenkt meg selv!

    SvarSlett
  8. Så stilig lampe* Knall tøff.
    Haha, fjøslampe... Mannfolk ;)

    Håper alt går bare bra med deg og hun lille i magen. Så spennende*

    Klem fra meg*

    SvarSlett
  9. Virkelig en HERLIG lampe! Den gjorde seg meget godt over bordet. Har en hvit lampe i lignende stil over kjøkkenbordet her. Stilige bilder!

    SvarSlett
  10. Den var utrolig tøff!! vil ha;)
    så fin blogg du har. ble litt i tvil om jeg hadde vært her før. Men uansett så legger jeg meg som følger nå!!
    ha en fin dag
    klemmer

    SvarSlett
  11. kjempestilig,
    så gøy når man får
    tak i noe som man
    har ønsket seg ...!

    ønsker deg en fin helg ...!

    SvarSlett
  12. Nydelig!
    Hvor er denne lampen kjøpt? Lilli, lilljorunn@hotmail.com

    SvarSlett