fredag 12. februar 2010

Shopping.......



Var og shoppet litt i går før jeg var på ultralyd. Fant noen veldig fine klær som jeg er veldig fonøyd med.
Denne tunikaen falt jeg pladask for. Elsker den pudderrosafargen. Og med de bronsefargede paljettene ble den bare perfekt! De var tom for min størrelse, så den er en anelse stor, men det fikses heldigvis med symaskinene min:)


Tror dette blir en av mine favoritter!


Også fant jeg denne tunikaen, som er litt lik den første i stilen. Modellen er kjempefin. Og paljettene er også her med på å gjøre tunikaen spesiell!


Jeg elsker tunikaer. Synes det er så utrolig behagelig. Og passer perfekt nå når jeg er gravid.

Er veldig fornøyd med handelen og den lille jenta i magen;)

12 kommentarer:

  1. nydelige klær ;)
    passer godt med tunika nå når magen vokser ;)
    ha en fin morsdag!!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  2. Åh! Den pudderrosa der var nydelig ♥
    Hvor har du kjøpt disse skattene da...?
    Jeg fikk tak i noen nydelige, lange singletter med blonder nederst i dag, og er såååå fornøyd, de kostet bare 199,- og jeg som har gått og lurt på om jeg skulle kjøpe meg et par fra Ti-Mo til 599,- hehe, nå trenger jeg ikke lure på det mer:o)) Er så deilig og shoppe!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har funnet deg!! Elsker tunikaer :) gratulerer med lille jenta i magen forresten! Kjempe søt mail du har, legger meg som følger jeg :)

    Klem

    SvarSlett
  4. åå det var utrolig fine tunikaer! Elsker sarte pudderfarger for tiden og ser veeldig frem til våren nå :) Klem Linda

    SvarSlett
  5. Hei
    Så koselig og delikat blogg du har!
    Linker deg med en gang!

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Så koselig at du kjøper nye klær og pynter deg nå når magen vokser.....det er viktig det, ellers blir dagen litt trist og grå! Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  7. Så fine tunikaer* Nå fikk jeg litt vårfølelse her.
    Gratulerer så mye med LilleJenta i magen. Så koselig*

    Ha en flott helg*

    SvarSlett
  8. Hei..
    flotte klær du har kjøpt deg.. Kan jeg spørre om hvilket merke det er på tunikaene dine??
    NYDELIGE begge to...
    Ønsker deg e fin helg!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med en liten jente i magen!♥ Flotte klær du har fått deg, deilig å komer hjem med en så bra fangt i tillegg til verdens beste nyheter!:) Ha en flott helg videre! Klem Heidi

    SvarSlett
  10. Det der var virkelig noen nydelige kjoler. Gratulerer med prinsesse magen. Så spennende og kjekt. Masse masse lykke til med magen og bollesøndagen:)

    SvarSlett
  11. Hei igjen..Lekkre tunikaer ja og nå ser jo jeg at jeg har begge de to merkene i butikken men ikke akkurat de to tunikaer!!!he he he..
    Så det er bare å føkge med på blogge min når jeg legger ut klær fra disse merkene sammen med flere flotte litt spesielle merker..
    Ønsker deg en fin morsdag...
    Klæm Linda

    SvarSlett