fredag 5. mars 2010

Elsa Beskows nydelige barnebilder


Fant disse bildene av Elsa Beskow på nettet og printet dem ut på skriveren. Har prøvd å finne ut av om de selger dem i Norge, men har ikke lykkes med å finne dem. Kvaliteten ble nok ikke av den beste, men det funker.


Synes disse bildene er helt nydelige. Formidler en helt spesiell stemning:)


Jeg har arbeidshelg i helgen. Blir lite helg på meg siden jeg bare jobber seinvakter for tiden. Trives heldigvis godt på jobb, så skal nok få en trivelig helg likevel. Har akkurat rukket å gi den hjemmelagde tallerkenhyllen ett strøk med hvitmaling. Gleder meg til å få hengt den opp på gutterommet.

Ønsker dere alle en herlig helg!

11 kommentarer:

  1. *misunnelig*
    Har leta mye på nettet etter steder de selger dem. Har du lyst til å fortelle hvor på nettet du fant bildene?
    eventuelt maile meg det? cecilie@lista-fyr.com ;)

    God helg!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  2. Så flott de var:o)

    Jeg har også vært på jakt etter bilder Elsa Beskow. Kanksje du eller andre har noen tips?


    Klem

    SvarSlett
  3. Så kjempe koselig!
    Elsa Beskows bilder og bøker er favoritter her i huset !! Helt klart. Nydelig!!!

    Ha en fin helg!
    Liv

    SvarSlett
  4. veldig koselige bilder.
    OG for et koselig barnehjørne...
    go jobb:)
    klem

    SvarSlett
  5. Helt enig, de tegningene er nydelige! Du har det veldig koselig og fint hjemme. Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  6. Superfine!!!Lekkert hjem du har ja..Helt herlig!
    Klemmer

    SvarSlett
  7. så koselig blogg du har! og spennende husplaner. her er det bare å følge med, skjønner jeg! :) god helg til deg!

    SvarSlett
  8. så synd du ikke skal ha bloggshop å selge kaninene:( de er nydelige:) Ja kjenner litt til den loven (som nesten ingen følger...) men i ditt tilfelle skjønner jeg det godt da, pga den er omtrent prikk lik... men allikevel..dumt..

    De er så søte!! hadde vært gøy å prøve å sy en slik...har jo maileg kaniner, men synes det ser så vanskelig ut med ørene..får se etterhvert om jeg tørr prøve:)

    Nydelige detaljer her:)))

    Klem fra Lillan

    SvarSlett
  9. Stine sa....

    Det va koselige bilde! Fint rom go'gutten he=)

    SvarSlett
  10. Jeg har fått min første award, og gir den videre til deg ;-)

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem

    SvarSlett