onsdag 24. mars 2010

Elsker løkblomster


Pynter med løkblomster både inne og ute for tiden. Det skaper slik vårstemning. Gleder meg helt villt til våren her!!

Fikk likningen i posten i dag, og må si jeg ble rimelig fornøyd:) Fikk ganske mye igjen på skatten. Mye jeg kunne tenke meg å bruke de pengene til, men fornuften vinner over lysten, så disse pengene går rett inn på BSU. Kommer godt med å fylle opp denne kontoen i disse byggetider.

Bærer snart av gårde på seinvakt her. Rart å tenke på at om tre måneder har jeg fri i ett helt år. Kommer til å nyte permisjonen i fulle drag, men må faktisk innrømme at jeg sikkert kommer til å savne jobben og. Trives veldig godt der. Kjenner meg veldig heldig over å ha en så meningsfyllt jobb.


8 kommentarer:

  1. Løkblomster er heerlige,helt enig!:)
    Å når det ikke er SÅ mye som minner om vår ute, må man skape det inne!:)

    Deilig å få igjen på skatten, blir fornuftig bruk her også:)

    Ha en fin vakt:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Løkblomster er nydelige, både inne og ute.
    Håper våren kommer ute også snart...
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  3. Så deilig å få igjen på skatten! Løkblomster er fantastiske...desverre visner de alltid så fort hos meg..

    SvarSlett
  4. Løkblomster er kjempefint! Jeg skal kjøpe inn litt flere i helgen.
    Jeg er hjemme fra jobb i dag, er syk. Men nå må jeg ned i postkassen og se om jeg har fått likningen, er spent!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  5. Fine løkplanter! I morgon den dag skal det handlast planter til påske! :)

    Ha ein god torsdagskveld!

    SvarSlett
  6. Eee....god onsdagskveld, ja! Hehe...var komt litt for langt ut i veka. ;)

    SvarSlett
  7. så fint med løkblomster...det er jammen vår det!

    SvarSlett
  8. Ja, løkblomster er kjempefine! Jeg må handle meg noen planter jeg også til påske! Så fint gutterom sønnen din har, og jeg blir helt imponert over alt du lager! Kjempefin tallerkenhylle!!! God Påske ;)

    SvarSlett