måndag 15. mars 2010

En tøybil til glede



Denne tøybilen ble sydd til lillegutt i går!! Og det er vel noe av det han har vært mest begeistret for av alle ville ting jeg syr. Denne er ikke bare til pynt, men har hjul som går rundt og dermed kan kjøres!


Anden sydde jeg her en annen dag. Det var ikke fullt så stas. Bilen var derimot super, den ville han helst ha med seg i sengen:)
Ja, jeg syr og syr. Og dere begynner sikkert å bli lei av så se alt jeg syr.... Det er bare slik at jeg henter masse energi av å sy og blogge.
I dag skal jeg på kveldsvakt. Og i morgen kommer min søster og mamma på besøk. Jeg gleder meg veldig til å være sammen med dem!!!

8 kommentarer:

  1. Ååå, du er så flink:)!
    Blir så inspirert av dine kreasjoner:)
    Viser noen sydde bokstaver i innlegget mitt i dag, men denne var jo overlegen, og så med hjul da;)

    Håper alt er bra med magen:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. så flink du er :O) supersøt bil!!! hihi! :O) kanskje jeg må be mamma sy en slik! :)

    ha en kjempefin dag!

    klem!

    SvarSlett
  3. å så koselig bil.
    og sikkert veldig kjekt med ekte hjul.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager! Liker fargene du velger og stilen på det.

    Dessuten synes jeg huset ditt er superkoselig!

    SvarSlett
  5. superflink du er:) Så masse fint du får til da!
    Snekring er ikkje heilt min sterke side,der må mannen trå til:)
    Flink du er!

    SvarSlett
  6. Kjære Kristin!! Jeg blir aldri lei av å titte innom bloggen din. Du er utrolig flink!

    SvarSlett
  7. heisann
    så fin ein blogg du har, og så mange fine ting du har sydd. Den bilen og anda var bare heilt knall!
    Legger meg til som følger her eg:)

    SvarSlett