torsdag 4. mars 2010

Vår, vår kom igjen



Jeg vil ha vår!!!! En etterhvert kjent setning her inne i blogglandia. Og perleblomster er dere sikkert veldig lei av å se bilder av, men de er jo så fine:) Her snødde det godt i går og det skal det visst fortsette med i morgen. Tror jeg bare må smøre meg med tålmodighet, for det kan ta sin tid dette. Enn så lenge får vi glede oss over gleden ved å glede seg til noe godt:) Jeg er trøtt som bare det for tiden. Jernlageret mitt er blitt så lavt nå i svangerskapet og det er vanskelig å få det opp. Legen sier at jeg dessverre bare må leve med denne trøttheten så lenge jeg er gravid. Kjenner jeg er temmelig lei av både kvalme og trøtthet, men må prøver å tenke på det gode som kommer ut av det:) Og forhåpentligvis så hjelper det at det snart er vår:)


Ha en herlig mars-dag alle sammen! En stoooor takk til alle dere som titter innom og legger igjen noen ord!! Det er så koselig å lese alle de gode ordene dere legger igjen!

5 kommentarer:

  1. å ja, vi kjenner på den etterlengtede vårfølelsen alle sammen :-)

    SvarSlett
  2. uff...så kejdelig å være trøtt og kvalm.
    hvor langt er du på vei tro?
    jeg var kvalm og trøtt bare de tre-fire første månedene heldigvis.

    SvarSlett
  3. ja..da er du ihvertfall bittelitt over halvveis.
    finne lyspunktene ja...tenk på hva en får!
    du får sove mye, ta det ro og ikke stresse.
    det hjalp litt på kvalmen syns jeg.

    SvarSlett
  4. Hei hei kjære deg. Jeg blir veldig glad av blogginnleggene dine. Du er kjempe flink og den koselige tømmerhytten din er skjønn.

    Gleder meg til å følge deg under husbyggingen.

    Koselig å komme på besøk. STOR KLEM FRA MEG.

    SvarSlett
  5. Føler med deg!!!!:)vet mye om det ja:)

    SvarSlett