laurdag 24. april 2010

Ååååå, som jeg elsker


.....denne gutten!

13 kommentarer:

  1. Herlig foto av en nydelig gutt! God helg! ;-)

    SvarSlett
  2. Skjønt bilde !!!:)Håper formen kommer seg hos deg...puffen er stappet med to dyner.Den er litt rar i fasongen,men det viser ikke på bildet;)

    SvarSlett
  3. Verdens herligste Lukas! Så stor og fin han er blitt. Kjenner jeg savner dere nå altså. Orker du besøk en dag så gi meg en lyd:)

    SvarSlett
  4. Hei. Du kjenner nok ikke meg... Men jeg bare MÅ få si at den gamle skrivepulten du har pussa opp- Jeg ble bare helt betatt! Helt nydelig var den. Og jeg likte blåfargen kjempegodt. Frisk og sommerlig:-) Men så har jeg et spm: Har du noen anelse om hvor jeg kan begynne å lete etter en sånnen? Du har ihvertfall gjort et kjempekupp! Også til bare 200 kr. Har sett en lignende på Finn til 3000kr, men den var på langt nær så FLOTT som din!

    SvarSlett
  5. Svar til Siv-Tone

    Kunne ikke se at du har noen blogg som jeg kan gå inn å svare deg på. Svarer deg derfor her og håper du ser det:)

    Først av alt tusen takk for koselig kommentar.

    Jeg fant skolepulten på Finn. Grunnen til at den var så billig var nok at den var ett restaureringsobjekt. Var fuktig, flere lag med ujevn maling som hadde flasset av. Den måtte først tas inn og tørkes. Så måtte den skrapes og pusses før den kunne males. Med andre ord en lang jobb. Det mangler også en planke på tvers av ryggen. Jeg har ventet leeeenge på en slik pult. Må nok bare lete på Finn.no, loppemarked og bruktbutikker. Plutselig en dag er gjerne du og heldig!!

    SvarSlett
  6. Hei :)

    Så utrolig herlig, kjenner jeg blir helt varm i hjertet, så utrolig skjønn :)

    Kikket litt på alle de fine tingene du syr, kaninene dine er jo råfine. Klarer du enkelt å forklare meg (greit om det blir litt avansert,, hehe) hvordan man syr ørene ? Jeg klusset veldig der, og tror jeg gjorde det litt vel vanskelig :)

    Den uroen av grener, og hjemmesydde fugler skal jeg kopiere, den var utrolig fin :)

    Håper du får en knallfin kveld, tv'en lokker for min del.. hihi, er litt.. kremt, sliten ;-)

    klem

    SvarSlett
  7. Takk for superkoselig kommmentar hos meg! (Fugle-prosjektet er igang!)

    Den gutten kan jammen smelte mange hjerter!!!
    Ha en fin uke,
    klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Stine sa...

    Verdens skjønnaste!! Gleda mej til sjå dåkke igjen!:)

    SvarSlett
  9. ÅÅÅHh Finnes det no hærligere?! Nydelig bilde :)

    SvarSlett
  10. For et herlig bilde av en kjempe søt gutt:)

    SvarSlett