torsdag 1. april 2010

God påske!!!



Har ikke noen typisk påskebilder å vise dere. Er ikke så veldig glad i gult derfor blir det lite pynting til påske her i huset. Viser heller noen bilder fra gutterommet som det er blitt litt forandring på. Har sydd en ny vimpelrekke som er i friske vårlige farger. Det blir mye blogging fra dette rommet, men jeg har litt ekstra sans for dette rommet. Synes det har fått slik sjel med alle loppisene mine:) Det nye fra loppislivet mitt er at jeg var så veldig heldig å få fatt i en gammel skolepult på Finn her en dag. Fikk den for slikk og ingenting, bare 200 kr. Må skrapes og pusses før den får ett par strøk med maling.
Her i huset har det vært noen slappe dager i det siste. Jeg og lillegutt har hatt ommgangssyken. Begynner heldigvis og avta. Jeg er en av dem som ikke har fri i påsken. Begynner å bli vant med å ikke ha fri i høytidene. Skal jobbe langfredag og 2. påskedag. De andre dagene skal vi kose oss med besøk av venner:)

Ønsker dere alle en herlig påske med eller uten sol;)

5 kommentarer:

  1. Lekkert!Koselig rom altså!
    Ønsker deg en fin påske:)Klemmer

    SvarSlett
  2. Kikar in för att önska dig en skön å glad Påsk =)

    Kram josse

    SvarSlett
  3. Hei hei kjære deg. Herlig rom. GOD PÅSKE MOR. STOR KLEM FRA MEG.

    SvarSlett
  4. God kveld, så herlig gutterom!
    Det er ikke så veldig mye gult her heller... mest blått egentlig :) Samboeren fryder seg for da er det de svenske fargene hos oss i påsken hihi (han er svensk)
    Uffda, lå selv på tirsdag.. føler med dere!! Goood bedring!
    Fortsatt god påske! :)
    Klem Anki

    SvarSlett
  5. Det er nå så et fint rom! Så heldig du var med skolepulten da! Jeg fikk tak i to stykk på den gamle skolen min. De er ikke av den eldste sorten, så det er ikke benk som sitter fast til pulten. Gleder meg til å pusse de opp ;) Takk for koselig kommentar om huset vårt! Så kjedelig at det tar sånn tid før dere får begynt! Vi måtte fradele tomten vår også, men det var ikke jordbruksområdet...hørt at det kan ta litt tid ja. Det er litt over et år siden vi begynte på prosessen, så det tar ca et og et halvt år for oss før vi er i hus. Håper det går fortere med dere, hadde vært koselig med jul i nytt hus ja ;) Fortsatt god påske, gleder meg til å følge dere i husprosessen! Klem

    SvarSlett