onsdag 7. april 2010

I dag vil jeg si takk.....


.....til alle dere som er innom her og legger igjen slike hjertevarme ord! Også vil jeg takke for all den nydelige inspirasjonen jeg henter hos alle bloggerne her inne på Nib. Det er ett lyspunkt, et pusterom og ett fristed i en hverdag som akkurat nå er  litt tung.

Det er tungt å være gravid for tiden.
 Trodde en stund at det var omgangssyken jeg hadde, siden minstemann i huset og hadde det. Men det er nok svangerskapskvalmen som er kommet tilbake. Klarer ikke å holde på noe av maten. Det presser på mellomgulvet og maten presses opp i spiserøret. Det gir halsbrann, sure oppstøt, kvalme og søvnløse netter. Kjenner meg temmelig avkreftet akkurat nå. Jeg prøver å hente krefter til å komme meg igjennom de siste tre månedene. Gleder meg så veldig til det hele er over! 

Tusen takk for all omtanke her inne! Det varmer :)

11 kommentarer:

  1. Flott ny header du har laget deg, og nydelige bilder som alltid. Likte så godt det sydde huset. God bedring!

    SvarSlett
  2. Høres veldig slitsomt ut,men håper du klarer å holde motet oppe til premien kommer...
    så fin header du har fått!!
    klem

    SvarSlett
  3. Åh..jeg var der i fjor! Håper ikke kvalmen blir der ut tiden, men det er vel babyen som klemmer på alt der inne. Lykke, lykke til!! Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  4. uff. håper det kan gi seg igjen! drit når det står på. kvalme er ikke noe godt...
    gode tanker til deg.
    fin header!!
    klemmer

    SvarSlett
  5. Føler med deg! Ser du er ca like langt på vei som meg... Bittelitt i underkant av tre mnd igjen her og, og jeg og begynner også å bli ganske lei. Her er det bekkenløsning som tærer. Vi får håpe det går fort til sommeren! Så fort de små er ute er det hele heldigvis glemt.:)

    Lykkeønskninger og godbedringsklem fra Pernille

    SvarSlett
  6. Hei hei :-
    Første gang jeg er inne hos deg, veldig fin blogg du har :-)
    Så kjedelig at du er dårlig, men selvom tre mnd virker lenge nå så får du jo igjen for det når det lille menneske kommer :-))
    Masse lykke til!
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Uff, så vondt da...
    Det virket jo som om kvalmen din var over, så det må være utrolig slitsomt å få det tilbake.
    Du får passe på å slappe av masse og sette deg selv først.
    Så utrolig mye fint du har sydd i det siste, jeg blir så imponert:)

    Masse god bedring,
    stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  8. Det hørtes ikke noe godt ut, men tenk deg hva premien tilslutt er:)Bruk de 3siste mnd på deg selv, det fortjener du!

    "god bedring" klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. uff..det var dumt.
    men det trenger jo ikke vare svangerskapet ut!!
    håper ikke det!
    og føler med deg!!

    SvarSlett
  10. Føler sterkt med deg!!!Håper det kommer seg!Vet hvordan det føles:)god natt til deg!

    SvarSlett
  11. Hei hei kjære deg. Ja, og uff, føler med deg. Sender over mange gode tanker. Enig. Godt å ha noe å bli glad av og kose seg med. Flotte bilder inne hos deg. Nydelig header.

    ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD HELG. STOR KLEM

    SvarSlett