fredag 9. april 2010

Kunsten å være lykkelig....





.....består i å gjøre sine gleder enkle.

7 kommentarer:

  1. Du kan så si!!
    Nydelig farge du har valgt ut, var den som fikk meg til å klikke meg inn på bloggen din via NiB -skikkelig blikkfang!

    Ønsker deg og dine en flott helg!

    SvarSlett
  2. Og jeg er så enig...
    Streber man for mye blir man heller Ulykkelig tror nå jeg...
    Enig med hun over, dette var skikkelig blikkfang bilder!
    Klikket meg inn fort som bare det;)
    Puselabber er noe helt eget. Synd de lever så kort bare...

    Ønsker deg en fin helg,
    klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Vakre bilder og sanne ord! God helg ;)

    SvarSlett
  4. Bildene var vakre og ordene så sanne!!God helg:)

    SvarSlett
  5. Ja nå har ikke jeg problemer med å ikke være lykkelig. Det er bare å se ting med positive øyne , se muligheter i steden for begrensninger og være bevisst på at det er faktisk bare en selv som kan gjøre noe med tankene sine. Klem fra en hoppeglad Elin:)

    SvarSlett