torsdag 8. april 2010

Noe av det vakreste i verden....




......må være å få lov til å være mamma. Jeg ville aldri vært for uten!
Og i dag er en av disse dagene hvor jeg nok en gang ble minnet på hvilken vidunderlig velsignelse det er å få lov til å være mamma. Etter å ha vært med pappa en liten tur på jobb i dag kom lillegutt inn døren her hjemme og roper så fint som han alltid gjør: ""Hei mamma". Og når jeg kommer ut i gangen for å møte han så kommer han springende mot meg, gir meg en deilig klem og sier de vakreste ord en mamma kan høre: "Elsker deg, mamma!"

Dette er virkelig noe av det vakreste for meg!

Ps! Tusen takk for alle hjertevarme hilsninger i innlegget under:)

12 kommentarer:

  1. ja å være mamma e det beste i verden!!!
    deilige små armer som holder hardt rundt en og sier mamma du e best ;)
    håper du føler deg bedre..ikke godt å være så kvalm over lengre tid..jeg husker godt svangerskapet med tvillingene spesielt..dobbelt opp med kvalme :(
    klem til deg...
    Anne♥♥♥

    SvarSlett
  2. Så vakkert! Og så sant det er.. å være mamma gir så mye at man av og til føler at man sprekker av glede....

    ha en flott dag :-)

    klemmer

    SvarSlett
  3. Så koselig:) Litt hverdagslykke det!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Så skjønne ord fra en liten gutt! Ja, det er fantastisk å være mamma!! Minsten vår har vært treg med å si mamma og pappa, men igår kom det...og nå sier han et i et banka kjør he, he.
    Så trasig at du er så kvalm, håper den gir seg! Ha en finfin dag ;)

    SvarSlett
  5. Takk for koseleg kommentar inne hjå meg.
    Å vere mamma er flott både når ongane er små og når dei er store, men klart det er noko ekstra med desse søte små:))
    Håpar at den verste kvalmen snart vil gje seg,
    og at du klarar å nyte tida du har igjen av graviditeten.
    Smil H

    SvarSlett
  6. Du har helt rett. Den største lykke jeg har opplevd er å bli mamma til de skjønne små.

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg bliver mor (første barn) om ca 7 uger - jeg glæder mig!!
    Selvom der nok går lidt tid inden han kan sige "elsker dig, mor!" :)

    SvarSlett
  8. Det er helt fantastisk!!! nyyydelig innlegg :)

    Klem

    SvarSlett
  9. så enig.
    viktig å være takknemlig for å være mamma:)

    SvarSlett
  10. Veldig enig!Nydelig innlegg!Håper formen din er bedre...

    SvarSlett
  11. Her må jeg si ett soleklart ENIG!!ღ
    Det finnes ikke noe i hele verden som er bedre!!!ღ
    Nydelig innlegg!ღ
    Ønsker deg en vakker helg!ღ
    Klem Anki

    SvarSlett