laurdag 17. april 2010

Noen kjøkkendetaljer



En nydelig bolle fra Casagent.

Kjøkkenredskaper samlet i en gammel loppismugge.
Glass fra Ikea fyllt opp med forskjellige bakeingredienser.


En rosa boks fyllt med kaffipulver kjøpt på Herlighet.
Og nydelige skåler fra Tine K.

I dag er det skikkelig ruskevær ute. Det regner i bøtter og spann. Mannen reiste avgårde grytidlig i dag med hunden på utstilling. Han kommer hjem med ny kommode fra Ikea og den nydelige voksesengen  som jeg kjøpte på Finn for noen dager siden.

Jeg og lillegutt skal kose oss inne.
Blir nok litt baking i dag. Tenker det blir horn fyllt med ost og skinke og brownies.

Ha en herlig lørdag:)

7 kommentarer:

  1. Så mange fine innlegg du har hatt i de siste dagene, har ikke rukket å kommentere alt. Flott i stua med det skapet. Passet jo så godt til bordet også. Fint og vårlig på kjøkkenet, det er artig å forandre litt nå når våren er her. Likte veldig godt den nye bollen din. Dekorativ og flott.

    SvarSlett
  2. Fin blogg du har!
    Masse fine bilder=)Og så spennende med husbygging! Her likte jeg meg, og gleder meg til å følge dere videre=)

    Her regner det også helt forferdelig, men det er jo koselig med inne/bakedag med ungene!
    Ha en fin helg=)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei hei til deg frue. Å, så mange flotte vårlige bilder inne hos deg. Nydelig kjøkkenredskap og lekkert kjøkken. Ja, jeg er enig dette med jevne og glatte kjøkkendører. Mye enklere å vedlikeholde. Å, så deilig. Horn hørtes godt ut.

    Jeg selv går på Grete Roede kurs. Uff, må si det er vanskelig nå i helgen. Jeg lengter etter masse godteri. Ha en go helg da. STOR KLEM FRA MEG.

    SvarSlett
  4. hei hei!
    Det var fine bilder.. likge farge sammensetningen din veldig godt! :)

    SvarSlett
  5. Nydelige ting på benken din!
    Jeg har helt striglet benk, for jeg er så redd for at det skal se rotete ut - men jeg ser jo at hvis jeg velger vakre ting som du har gjort, så blir det helt supert! Takk for inspirasjon :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlige farger og detaljer:)
    Så kjedelig med regn da, her har solen strålt hele uken...
    Håper formen din er bedre:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Herlige kjøkkendetaljer!!!

    Ligger foressten en award til deg inne hos meg ;-)

    SvarSlett