fredag 30. april 2010

Nytt sengetøy





Var en kjapp tur innom Kid i går og kjøpte dette søte sommerlige sengetøyet i hvitt med små mørkeblåe blomster. Kjempesøtt!!

Her lengter jeg etter kvalmefrie dager. Ligger for det meste på sofan. Var en tur til akupunktør i går, men det ser ut til å hjelpe lite. Så jeg prøver å smøre meg med tålmodighet. Ti uker igjen nå. Gleder meg veeeeeldig til det hele er over!! Har hatt planer om å gå på ett loppemarked i morgen, men jeg kjenner at formen ikke er god nok til det....kjedelig. Er ikke for mange loppemarked her i området akkurat.

Ønsker dere alle en trivelig helg!

11 kommentarer:

  1. For et nydelig sengesett:-) Tror kanskje jeg også må ta en tur til KID.

    Liker bloggen din:-)

    SvarSlett
  2. En varm klem fra meg! Synd du fortsatt er kvalm, heldigvis skal veslejenta ut snart! Mye trøbbel de søte små kan lage ;)

    SvarSlett
  3. Så kjedelig at du er så kvalm.. har du vært så dårlig hele tiden? Jammen godt jeg ikke har sett det sengetøyet..! Lenge leve kid, hehe, se hva jeg har kjøpt sist jeg var der!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  4. Huff da, stakkars.. Må være utrolig slitsomt å gå kvalm hele svangerskapet.. eller har du fått det nå på slutten?

    Flott sengetøy, tror det er på tide å bytte ut noe av det vi har snart...

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg føler så utrolig med deg!!!Men 10 uker kan jo gå fort!
    Knallfint sengetøy:)Kid er blitt en så bra plass!!Fant sinkbøtte der igår!God helg:)

    SvarSlett
  6. Takk for hilsen! Kan tenke meg det blir godt å få det overstått ja! Termin i juli du da? Jeg har i juni og har det nok helt motsatt av deg i dette svaangerskapet. Sist var jeg kvalm så og si hele tiden, det ødelegger mye av gleden. Har du prøvd magnesium? Det hjalp meg med "toppene" av kvalmen. Bare et lite tips!

    SvarSlett
  7. Hei kjære deg. Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Uff, så trist at du skal være så kvalm. Ønsker deg riktig god bedring. Blir sikkert koselig når babyen kommer ut.

    Gleder meg til å følge med. GOD HELG TIL DEG OG DINE. KLEM

    SvarSlett
  8. veldig søtt og sommerlig sengetøy.
    og føler virkelig med deg ang kvalmen.
    (selv om det ikke hjlper deg)
    husker så altfor godt hvordan det var.
    grusomt!

    SvarSlett
  9. Fulgte vanig dosering ja! Og så hjelper det mot kynnere og leggkramper om ikke annet!

    SvarSlett
  10. Så fint dets er ut,vakkert oppi kurven. Ille med den kvalmen din..:-(
    trøsteklem

    SvarSlett
  11. Nydelig sengetøy fra kid. Jeg pleier å fornye meg med nytt sommerlig sengetøy hvert eneste år. Det er liksom så deilig å kunne krype ned i sommerlige dyner. Jeg elsker å kjøpe sengetøy. Det forandrer liksom hele rommet i et svosj...

    Ønsker den en kvalmefri dag. Klem fra ELin:)

    SvarSlett