fredag 16. april 2010

Vårlig kjøkken



Har prøvd å skape litt vårlig stemning på kjøkkenet med innslag av vårlige farger.


Har vert fornøyd med dette kjøkkenet fra Ikea. Lurte en stund på om vi skulle velge samme kjøkken i det nye huset, men er kommet til at det ikke blir dette. Det er litt av en jobb å vaske skapdørene med alle rillene. Så det blir glatte flater på det nye kjøkkenet. Også tror jeg at jeg går for hvit benkeplate.


I dag skinner solen igjen og jeg er igang med restaurering av den gamle skolepulten som jeg kjøpte på Finn for noen uker siden. I morgen reiser mannen og henter voksesengen som jeg også kjøpte på Finn her for noen dager siden. Jeg er blitt skikkelig Finn.no entusiast:) 

Ønsker dere alle en herlig helg !!


5 kommentarer:

  1. så herlig søtt du har det!! skikkelig vårlig/sommerlig. god helg

    klem Lillan:)

    SvarSlett
  2. Så fint, skjønne farger:)
    Ønsker deg en super helg.
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  3. Kjempefint kjøkken dere har:)
    Har dere begynt med det nye huset?
    Lykke til i allefall:)))) det er gøy.

    SvarSlett
  4. Så koselig vårkjøkken!

    God helg:)

    SvarSlett