onsdag 23. juni 2010

Barn og støvler.....



...... er noe for seg selv. Hadde lillegutt fått lov hadde han gått i støvler året rundt, selv i 30 varmegrader. Han elsker gummistøvler. Jeg var i byen for noen uker siden og kjøpte disse støvlene og ett par crogs med biler på. Ville tro at han syns det var tøffere å gå med crogs med biler på enn disse støvlene. Men nei, han ville gå med støvler selv om været tilsa crogs. De er jammen rare disse små.

Disse støvlene fra MeMine er jammen fine! Og kraftige og solide. Jeg kjøpte noen støvler i høst som jeg tenkte han skulle ha i ett år, men de gikk det hull på. Så denne gangen bestemte jeg meg for å kjøpe noen kraftige og gode, og det tror jeg disse er! Også er det jo ikke å forakte at de var fine å se på heller!

Vi har hatt sol i flere uker nå, så støvlene står helst til pynt selv om lillegutt synes de godt kan brukes i sol som i regn :)

Ønsker dere en fin St.Hans aften uten støvler ;)

5 kommentarer:

  1. jeg elsker de støvlene, og Memini generelt!
    Har bestilt masse til Lukas derfra, må tipse deg
    om Henki pant, den så fiiin:)

    Støvler er populært her også,
    gjerne i bare bleia, hihi;)

    Bare 20 dager igjen nå, masse lykke til!
    Vi drar på ferie i 2 uker til helgen,
    så kanskje hun har kommet når jeg er tilbake:)

    God klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Hihi.. Kjenner til det. Magnus vil også helst ha på seg støvlene :) Det ser så morsomt ut med støvler på småtroll som han - de går jo til langt oppå låret :) knis!
    Håper dere har hatt en fin St. Hans feiring Ü
    Eli

    SvarSlett
  3. Spennende tider, da. Med husplaner og en liten i magen! Koselig å lese om andre som har valgt et liv på landet. Her på min lille, vakre øy jobber vi for å få flere fastboende. Har nettopp opprettet en blogg om dette. Ta gjerne en titt og tips videre om noen du kjenner vil ut på en øy. Lykke til med tiden framover!

    SvarSlett
  4. Hei. Kjenner deg ikke (men er venninne av marie blomseth) lurer på hva du stiller inn på for å at der skal stå "5 koselige kommentarer" fremfor bare 5 kommentarer...? TUSEN takk hvis du gidder å svare:)

    SvarSlett
  5. Hei Mamma-Linda

    Jeg kommer meg ikke inn på bloggen for å svare deg. Så jeg håper du finner svar her.

    Du går inn på utforming, deretter utforming igjen for så å gå inn på redigering av blogginnlegg. Der finner du det under alternativer for innleggssider:)

    Lykke til!!

    SvarSlett