torsdag 10. juni 2010

En liten gutt med traktor-mani



Denne gutten har hatt en mani for traktorer siden den dagen han skjønte hva en traktor var. Helt fra den dagen han selv klarte å klatre opp i sofan og titte ut vinduet har han aldri klart å se seg mett på naboen som kjører traktor forbi stuevinduet. Hver dag når vi spør hva han har gjort på i barnehagen får vi det samme svaret: "Lekt med traktor". Og hver gang vi spør han hva han ønsker seg til bursdagen så svarer han traktor, ja ikke bare en, men mange sier han:) Og det må være lesseapparat og henger. Han kan både det ene og det andre traktormerket.


Når de andre guttene kjører rundt på sine motrosykler når de blir 16 år, kjører vel denne karen rundt i pappas lille Dexta traktor.
Nå venter vi på den lille jenta vår og det blir spennende å se hvilken mani hun får.
Jeg har termin den 13 juli, to dager etter storebror sin bursdag. Håper de får hver sin dag!


6 kommentarer:

  1. Så hærlig at han elsker traktor! Spennende med lille prinsessa i magen ! Ønsker deg en fin barseltid på tampen! Klem Linda

    SvarSlett
  2. Hei hei kjære deg. Uff og uff leste om avslaget. Guri, så utrolig at de kan gjøre slikt. Da hadde jeg også blitt så lei meg og utrolig skuffet. Sender over gode tanker om at det snart snur og dere begynner å bygge.

    Gleder meg til å se bilder av tulla deres. Koselig at du tok deg tid til en hilsen. Jeg skjønner deg utrolig godt og støtter deg fult. Dette med blogg er mange ganger litt usikkert også. Sliter støtt og stadig med tanke på sletting av den. Har jo opplevd noe en gang før som påvirket meg. Men så er det slik da. Når jeg sitter her helt alene i min stue. Mannen reiser verden rundt, kanskje tre uker av gangen noen ganger, uff, da er det godt å ha noen rundt seg.

    Slik har jeg sett det. Men får se da. Kanskje tankene forandrer seg. Får iallefall masse glede gjennom gode ord og tanker fra andre. STOR KLEM TIL DEG.

    SvarSlett
  3. Oj...ikke lenge igjen for deg nå...Det kan jo fort bli to på samme dag.:-) Men håper med deg at de får hver sin dag.:-)go gutt storebror i alle fall..-)

    Lys lilla stemorsblomster..skal prøve å huske på deg når de frøer seg fort..kan sende deg noen frø..:-) de klarer seg fint til neste år også.:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. ååå så skjønn!! herlige er disse små:) Så koselig blogg du har, her kommer jeg nok til å stikke innom igjen!
    ha en fin kveld.
    -Lindus

    SvarSlett
  5. Så søt!! Jeg har jo tre sønner, de har så og si ALDRI lekt med bilder eller liknende..
    Kjedleig med byggesøknadavslaget...håper det ordner seg allikevel♥
    klem

    SvarSlett
  6. Stine sa...

    Tante sin gode gull gutt!!:) Verdens skjønnaste!:)

    SvarSlett