torsdag 17. juni 2010

Vaskerommet er ferdig og stylet





Vaskerommet i kjelleren ble ferdig i vinter. Jeg har ikke orket å style det før nå. Vi har lagt minimalt med penger ned i dette rommet. Både benkeplaten, sutslagsvasken og skapene var noe vi hadde fra før av.Flisene kjøpte vi billige på biltema.



Har heller ikke kjøpt inn noe nytt av interiørting til dette rommet. Har tatt hva vi har.



Og jeg synes resultatet ble bra!
 Elsa Beskows månedsbilder pryder veggene. De har jeg printet ut på nettet.


Målet er jo å flytte herifra når om vi får godkjent byggesøknaden vår. Vi legger likevel en god del arbeid ned i dette lille huset vårt for å øke salgsprisen. Tror og håper vi har igjen for det.

Noen ikea-glass er fylt opp med vaskepulver og merket med farget -og hvit vask. Ett gammelt vaskebrett pynter opp, kjøpt på loppemarked.

12 kommentarer:

  1. Hei, så utrolig koselig vaskerommet ble. Smart tips å ha vaskepulver på Ikeaglass, det skal jeg legge på minnet. Tusen takk for de hyggelige ordene i forrige innlegg, er glad du etterlot deg et lite spor inne hos meg, slik at jeg fant frem til deg og den trivelige bloggen din.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Et trivelig vaskerom, ryddig og oversiktelig. Smart å ha vaskepulveret i de krukkene. Stilig!

    SvarSlett
  3. Kjempe koselig vaskerom. Selvom det ikke blir brukt så masse penger,kan det likevel bli veldig fint.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  4. Så fint vaskerom!! Har store planer for mitt etterhvert også, men det er ikke øverst på prioriteringslista forløpig, vi får se når høsten kommer...takk for inspirasjon!

    Klem

    SvarSlett
  5. Gud bedre så fint vaskerom. Mitt er så lite! Blir koselig og vaske klær når man har så fint vaskerom!

    Ha en fin kveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  6. Veldig koselig..deilig med vaskerom..-)

    SvarSlett
  7. For et godt vaskerom!! Du skulle sett mitt;) Det flyter!

    SvarSlett
  8. Kjempefint vaskerom!
    Jeg holder på å lage til vårt nå:)
    Det er så gøy!
    Og artig å få så mye inspirasjon fra en nydelig blogg som din:)

    SvarSlett
  9. Kjempefint vaskerom! Eg gler meg til det vert vaskerom her i huset, men det er nok ei stund opp og fram...

    Ha ei god helg! :)

    SvarSlett
  10. Utrolig fin blogg du har!!! Oppdaget den i går kveld, og ble så inspirert at jeg satte meg med symaskinen med en gang:-) Tror buksedressen til snuppa skal bli ferdig i kveld!
    Og når jeg satte meg for å titte litt på bloggen i dag, fikk jeg faktisk lyst til å rydde og støvsuge her hjemme.
    Gleder meg til å følge denne bloggen:-)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for at du ville stemme på meg inne på NIB..blir så glad!!!

    Så koselig blogg du har, og heldiggrisen du som har ett vaskerom. Du kan tenke deg hvordan det blir når det skal vaskes til 5 stk inne på ett ikke alt for stort bad....

    God helg!

    SvarSlett
  12. Ååååå det va fint!! Sjelden en ser slike flotte vaskerom! Likte godt fargane me;) Blir spennede å sjå korsen vårt blir! I går kjøpte vi innredning til vaskerommet vårt;)=)

    SvarSlett