onsdag 30. juni 2010

Ventetid...




Tiden preges av venting i det lille huset på landet. Det er tretten dager igjen til termin og vi venter hver eneste dag. Håper så veldig at jenta vår kan komme før termin. Jeg sliter med å få sove og sovner ofte ikke før kl tre. Kjenner at jeg begynner å bli temmelig sliten. Det skal bli godt å få det hele overstått. Min snille mamma kommer på besøk i morgen. Hun skal være her til slutten av juli. Det blir utrolig godt å få litt avlastning.

Blomstene har jeg plukket langs veien. Vet ikke hva de heter, men vakre er de!

Håper dere alle har en fin sommer!

9 kommentarer:

  1. Lykket til med fødsel Kristin!
    God sommer :) Stor klem <3

    SvarSlett
  2. Jeg føler virkelig med deg! Hadde termin 1 august i fjor:)
    Håper du får bedre søvn de siste dagene før fødsel.
    Ønsker deg masse lykke til. Og tenk hva som er i vente!
    Gode tanker til deg:)

    SvarSlett
  3. åå...håper ventetid blir kort!!

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Dette er første gang jeg er inne, så hyggelig blogg du har! Jeg kommer gjerne tilbake og følger med på deg og den lille. Jeg gikk selv 10 dager over termin med minstemann... Vet hvordan du har det og håper du slipper å gå like lenge...

    Masse lykke til og kos deg med besøk av mammaen din!

    klem,Lene

    SvarSlett
  5. Skjønne blomster! Og fiiine gummistøvler i innlegget under. :) Håper jenta deres kommer snart! Lykke til med alt. Klem!

    SvarSlett
  6. Masse lykkeønsker fra meg, håper ventetiden går fort:))
    Kjempe koselig du hadde fått det på vaskerommet, så lurt å printe ut bilder fra nettet da!

    Klem!

    SvarSlett
  7. Er litt annerledes når man venter på nr to ja. Man er ekstra sliten, og har ikke bare seg selv og magen å tenke på.

    Jeg synes forresten ikke det er lenge siden jeg leste her at du var gravid:)

    Lykke lykke til, håper hun finner veien ut snart:)

    SvarSlett
  8. Så spennende!!! Håper du får litt hvile før jenta velger å komme ut, er jo greit å spare litt på kreftene! Lykketil! Klem

    SvarSlett
  9. så nydelig bilde, blomstene var bare skjønne...
    Håper jenta kommer passerlig før tiden, og at du får bedre netter. lykke til!!
    herlig med gode mødre:)
    klem K

    SvarSlett