torsdag 8. juli 2010

Og symaskinen går seg varm.......



Jeg har sydd en del den siste tiden. Og det har etterhvert blitt en egen kolleksjon som jeg har valgt å kalle Mom`s Creation.


En skjorte med broderte lastebiler og treknapper. Broderingen tar symaskinen seg av :)


Har sydd en hvit og blåstripete bukse til skjorten. Disse klærne minner meg om Emil. Jeg elsker denne stilen. Henter mye av inspirasjonen til klærne hos forskjellige nettbutikker. Synes de klærne har en veldig stiv pris som ikke passer min lommebok. Velger derfor å sy selv. Dette antrekket kom vel på ca 150 kr. Så det lønner seg absolutt å sy selv så sant en får tak i billig stoff.


Mom`s Creation merket er kjøpt på Stoff og Stil. Stort sett der jeg kjøper stoff.


Også en liten kjole til jenta som vi går og venter slik på. Disse forklekjolene er så praktiske. Fine å vokse i. Her har jeg brukt stoff fra Tilda kolleksjonen. Kjøpt på Emmas Verden.


Jeg har lenge tenkt å kjøpe en fin barnekleshenger, men får visst aldri gjort det.

I morgen kommer lillesøsteren min på besøk. Gleder meg veldig til det!!

8 kommentarer:

  1. Stine sa...

    Åååå for nåkken fine klær du he sydd!!! Du he berre kjempe flink til å sy!! Veit ken ej ska bestille me;)=)=)

    SvarSlett
  2. Sååå flotte klær!
    Fantastiske! Sikkert gode og behagelige for barna også :-)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. åå så flink du er :) skulle ønske jeg også kunne det. Å så spennende å vente på lillesøss. å den søte kjolen da :) lykke til med fødsel og alt det herlige som venter.. jeg venter selv nr 3 men er bare halveis enda.. heldigvis for det er mye å gjøre klart før man blir trebarnsmamma :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fint!! Akkurat slik jeg liker det. Syr litt jeg også når tida strekker til.
    Likte bloggen din jeg, så legger meg til som følger her hos deg :)

    Klem Marie :)

    SvarSlett
  5. hei hei!
    Kjempe fint sett og kjole. Er enig at noe av barneklærne har stive priser.. dette så jo ut som om det kom rett fra et dyrt/dansk merke :)
    Kjempefint! :)

    SvarSlett
  6. Så flink du er!! Hvor finner man oppskrift på en sånn forkle kjole? Kanskje jeg også skal prøve meg...

    SvarSlett
  7. Fy søren å flink du er til å sy...Utrolig flotte klær, du kan jo tjene masse penger på dette;)

    SvarSlett