fredag 2. juli 2010

Sånn tidlig på morrakvisten.....


.....er det stille og rolig i huset. Jeg er tidlig oppe. Var oppe kl seks selv om lillegutt fortsatt sov. Blir urolig søvn nå i siste innspurt av svangerskapet. Fikk ikke sove lenger så da stod jeg like godt opp.


Det var ryddig i stuen og passet seg med noen bloggebilder herifra.

Mamma hentet jeg på bussen sent i går kveld. Etter en tolv timers lang busstur var det godt for henne å være fremme. Nå skal vi kose oss sammen i lang tid. Er så kjekt å ha henne på besøk. Virkelig godt å få hjelp både før og etter fødsel.

Ønsker dere en nydelig julidag!! Ser ut som det blir fint vær i dag og:)

6 kommentarer:

  1. Hei og god morgen. Besøk fra familie er alltid kos. Spesielt fra mammaene. Akkurat nå er jeg her hos min og jeg nyter det.

    Ha en nydelig sommerdag. Masse varme sommerklemmer fra Elin ♥

    SvarSlett
  2. kos dere..godt å få litt hjelp og mammaer e godt å ha :))
    masse lykke til...ikke lenge til prinsessa e hos dere endelig :))
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  3. <3 Lykke til - venter i spenning :) Klem

    SvarSlett
  4. Så spennende venting :o) Ønsker deg en strålende helg og håper babyen snart er på trappene...!!

    SvarSlett
  5. ønsker deg masse lykke til.
    godt å ha mamma der!:)

    SvarSlett
  6. Hei, så koselige bilder fra stuen deres. Det må være frustrerende å ikke få sove. Godt at du har mammaen din på besøk som kan hjelpe deg både før og etter lille tulla har kommet til verden. Ønsker deg lykke til med alt, krysser fingrene for at hun ikke lar vente på seg så altfor lenge.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett