fredag 6. august 2010

Vår skjønne lille Nora.....

kom til verden for 2 uker siden,ti dager over termin.

Det blir ikke så mye blogging for tiden, det er andre ting som er viktigere og opptar en mamma akkurat nå.

For oss er hun den vakreste på jord. Lillegutt som plutselig er blitt så veldig stor er stolt storebror. Sjalusi har vi enda ikke sett noe til. 

Før du var unnfanget
ønsket jeg deg
Før du var født
elsket jeg deg
Før du hadde vært her en time
ville jeg ha gitt livet mitt for deg
Dette er livets under.

Maureen Hawkins 

24 kommentarer:

  1. Nydelig jente og nydelig navn!

    Gratulerer ♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med den vakre jenta:-) Nydelig navn og dikt. Ønsker deg tillykke med den nye tilværelsen.

    SvarSlett
  3. Gratulere så masse med ei skjønn lita jenta. Nyt tiden & kos dere masse.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. ååå så skjønn en liten Nora :))
    gratulerer så masse til dere alle sammen!!!
    kos dere og nyt dagene og å bli kjent med den lille søte lillesøsteren ;))
    klem klem..
    Anne♥

    SvarSlett
  5. Stine sa....

    Der va jo lille skjønne Nora!! Gleda mej til å hilse på ho snart igjen:) Og dåkke alle sammen!!=)

    SvarSlett
  6. Hei kjære deg:)

    Men har du sett noe så nydelig...:)
    Gratulerer så masse med skjønne lille Nora:)
    Har tenkt på deg flere ganger, vært innom her
    og sett at du fortsatt hadde noen dager igjen...
    Hadde allikvel på følelsen at hun hadde kommet,
    i og med at det var vært litt stille her.

    For en følelse det er...
    Da er plutselig kvalmen og den slitsomme
    tiden helt glemt og alt er bare lykke:)
    Jeg gleder meg til den dagen Lukas blir storebror:)

    Kos dere masse med deres lille vidunder,
    klem fra meg♥

    SvarSlett
  7. Åååå! Så utrolig herlig:D

    Gratulerer så mye! Nydelig hun var:)

    Silje

    SvarSlett
  8. Gratulerer med skjønne Nora:)
    nydelige ord!
    kos dere..
    klem K

    SvarSlett
  9. Gratulerer masse med skjønnheten Nora, så utrolig nudelig da!♥ Kos deg masse med denne herlige tiden!!:)
    Mange lykkeønskninger fra meg,
    klem Anki

    SvarSlett
  10. Ååååå, gratulerer så mye!!! For ei skjønn jente! Tenker meg dere har det bra nå. :) Kos dere! Nydelig dikt!

    SvarSlett
  11. For eit nydeleg lite nurk!!!
    Gratulerer så mykje! :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med den vesle prinsessa, nydelig navn dere har gitt henne. Håper dere får en koselig tid framover, med det nye familiemedlemmet. Klem

    SvarSlett
  13. Så skjønn hun er :) Gratulere så masse med nydelig jente og tøff storebror ;) Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med lille skjønne jenta!Kjempefint navn ho har :)

    SvarSlett
  15. Så skjønn liten jente, med et nydelig navn!! Gratulere så mye!! Så deilig da å være ferdig med kvalmen, håper dere får en fin og rolig tid fremover! Klem Ane

    SvarSlett
  16. Gratulerer!! Noe så rørende skrevet! Nydelig navn:) Nyt tiden.Stor klem

    SvarSlett
  17. Jeg bare sier - alle jenter som har navn som begynner på N og slutter på A - og inneholder fire bokstaver er de beste ;).

    Veldig, veldig søt. Gratulerer med familie på fire ;). Da passer diktet "Lykke" av Einar Skjæråsen. Et dikt jeg tenker på nesten hver dag.

    SvarSlett
  18. Heisan
    Gratulerer så masse med skjønne Nora!
    Tusen takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min og søte ord!
    Kos dere i denne spesielle tiden!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  19. Hei!
    Jeg oppdaget nettopp bloggen din, og må først av alt si gratulerer så mye med den lille, vakre jenta :)

    Flott blogg du har!
    Jeg bor også på landet, og kaller også sønnen min for Lillegutt på bloggen min, hihi.

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  20. ååååå..gratulerer! hadde ikke fått dette med meg.
    så nydelig...og fint navn.
    et lite mirakel hver gang!

    SvarSlett
  21. Åh så søøøøøøøøøøøøt:)Gratulerer så utrolig amsse:)

    Klemmer:)

    SvarSlett
  22. Gratulerer sååååå masse med den lille søte jenta!!!!! Lenge siden jeg har blogget nå, men det var godt å se og høre at alt har gått bra med deg :) Nyt nuet!
    Klem;)

    SvarSlett
  23. gratulerer så mye..Ikke vanskelig å forstå at du ikke prioriterer bloggen.:-) kos deg og nyyyyyt den vakre tulla.:-)


    en fortsatt fin søndag til deg.:-)

    SvarSlett