onsdag 22. september 2010

To små Blafrekofferter.....



......ble kjøpt inn her en dag. En til storebror og en til lillesøster.



Har ikke vært så veldig begeistret for Blafre før, men ser at det har kommet produkter i litt mer duse farger. Disse to koffertene var helt etter min smak. For storebror som elsker traktorer er denne kofferten midt i blinken. koffertene er kjøpt hos Frøken Fryd. En kjempefin butikk!!

Ps! Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere har lagt igjen om lille tulla!! Og tusen takk for fine tilbakemeldinger på bildene jeg har laget. Det blir dessverre lite tid til å legge igjen kommentarer hos dere. Mye av tiden blir prioritert på barna.

5 kommentarer:

  1. Blafre er bare helt fantastisk:-) Enig med deg at de nye er enda finere:-) kjekk blogg du har:-) Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  2. Stine sa...

    Dei va kjempe søte da! Blafre he berre så mykje fint! Kan tenke mej traktor kofferten falt rett i smak me Lukas'n=)

    SvarSlett
  3. Hei hei mor. Å, så helt nydelige. Slike vil jeg også ønske meg. Virkelig min stil. Er alt bra med deg og din familie? Så utrolig skjønt bilde av din tulle altså. Da kan man virkelig savne baby tiden. Du har en flott blogg frue.

    GO KVELD TIL DEG. KLEM FRA MEG.

    SvarSlett
  4. Selv blir jeg også mer og mer glad i Blafre...traktore er midt i blinken for min lille også :)

    SvarSlett