måndag 4. oktober 2010

Sydilla.....




 Etter at tulla har begynt å legge seg for kvelden i åtte tiden har jeg fått tid til å begynne å sy litt igjen. 
Og her sys det uten stopp:) 
Det blir mange kjoler, bluser og bukser. 
Denne blusen er sydd av oppskrift fra Stoff og Stil. Var egentlig åpning hele veien ned, men jeg ville bare ha en liten åpning øverst. 

Tulla er nå 2 måneder og vokser i rekordfart! Det er ei stor jente vi har fått! Hun smiler og pludrer i vei og vi nyter hvert eneste øyeblikk. Hun er en drøm om natten. Jeg legger henne klokken åtte og vekker henne i ti-ellevetiden for å gi henne mat og da kan hun ofte sove helt rundt. I dag sov hun i strekk
 til kl åtte:) Har aldri måttet amme henne mer enn en gang i løpet av natten, så denne jenta er drømmen:)

11 kommentarer:

  1. Jeg er imponert!!! -både over syferdighetene og over snuppa di!! Lillebror her i huset blir 4 måneder denne uka og sover godt om natten når han først sover, men han har vært mye urolig på kveldstid hittil så natta har først startet i 22-tiden! Symaskina mi har begynt å samle støv med andre ord!
    Kos dere og nyt dagen!
    Klem

    SvarSlett
  2. nydelige kjoler og for ei søt lita snuppe :))
    kos deg..tida går så altfor fort..
    klem Anne♥

    SvarSlett
  3. Stine sa....

    Åååå FOR nåkken fine klær!!! Og modellen e jo berre enda bedre;) Trur ej må legge inn nåkken bestillinga!=)

    SvarSlett
  4. så nydelig og herlig lita jente:)
    Og så flott kjole- den var kjempefin, må si meg imponert jeg også.

    Ha en flott høstferie uke

    klem fra Eli

    SvarSlett
  5. For ei herlig jenta & en nydelig kjole.
    Flink du er!
    Ha en flott mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  6. For en nydelig lita tulle og for en vakker kjole;)
    Herlig å ha sydilla!ღ Så flink du er ;))
    Nyt av herlige dager og sykvelder!ღ
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  7. wow så flotte klær du syr, du er jo bare et naturtalent!!! Så sjønn liten jente dere har fått, ble helt baby syk:))

    Tusen takk for tipset ang picasa, det skal jeg prøve!!!

    Klem!

    SvarSlett
  8. Kjempefine ting du har sydd - i nyyyydelige farger!!!!

    SvarSlett
  9. Hello,

    she is so goriose.Wat a lovly girl.
    You have a very nice home.

    greatings send you Conny

    Have a nice weekend.

    SvarSlett
  10. Åh, så koselig og nydelig :) flott blogg har du også :)

    SvarSlett