torsdag 20. januar 2011

Den gamle skolepulten i ny drakt.....


Jeg ble aldri helt fonøyd med skolepulten som jeg malte lyseblå i fjor vinter. Så i høst fant jeg frem slipemaskinen og slipte ned bordplaten og setet. Resten ble malt i en dus rosafarge fra Nordsjø som heter hjertevarm. En nydelig rosafarge! Jeg er kjempefornøyd med resultatet! Skolepulten skal stå på tullemor sitt rom når vi bare får større hus. I mellomtiden står den i mellomgangen vår.
Ps! På bildene har pulten bare fått ett strøk, så blåmalingen skinner litt igjennom. Pulten har fått ett strøk til, har bare ikke fått tatt bilder av den med to strøk;) 

Jeg takker for alle kommentarene på barnerommene! Jeg er overveldet over å komme med i Nib sitt galleri og gratulerer så mye til alle finalistene!

8 kommentarer:

  1. Wauh... hvor er den bare flot.
    Giv lige en melding, når du bliver træt af den:0)
    Knus Fra Susi

    SvarSlett
  2. Så fin den er...
    Likte best fargen du har valgt nå ja :)
    Gratulerer med at barnerommet ble plukket ut hos NIB.
    Fin kveld videre til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. liker pulten så godt. husker den som fin blå. men dette var jo bare nydelig. fint med litt tre!

    kjempefine barnerom. du har så herlig stil!
    og minstejenta er jo så skjønn.

    mye fint siden sist jeg var her:)

    klem

    SvarSlett
  4. Åhh den skolepulten var kjempesøt! Ble veldig fint med tre på sitteplate og skriveplate!
    Klem Elin

    SvarSlett
  5. Stine sa...
    Så fine den blei! Fin rosa farge! Det gjør sej me litt farge inn i mellom alt det kvite;)

    SvarSlett
  6. hei hei!
    Så fin!! Det var en nydelig rosafarge! :)

    SvarSlett
  7. Knallfin!!! Virkelig en skatt å ha på barnerommet :)

    SvarSlett
  8. Så fiiin, deilig rosa farge til en skjønn prinsesse! Kjempefine barnerom, så koselig med hjemmelagde og gamle ting! Har noen malingsprosjekt jeg også, bare litt tiltak å komme igang ;)Ha en fin uke!

    SvarSlett