måndag 28. mars 2011

Jeg åpner Blogshop !!!!!


Ja, da er det bestemt: Jeg åpner bloggshopen "Lille Persille", en gang i april.


Her vil jeg selge klær og diverse interiørartikler sydd av meg.


Jeg har sydd en hel del klær som jeg viser frem her. Noen av klærne vil dere se igjen i butikken min, mens noen nok vil bli brukt på mine søte små:)

Det kommer til å gå mye i kjoler som den til venstre på bildet over. Disse er kjempefine og vokse i. Kan først brukes som kjole og senere som tunika og bluse. 


Emil-stilen vil vere ett av temaene for gutteklærne som jeg syr. 


Jeg er kjempespent på dette prosjktet og håper jeg ikke har tatt meg vann over hodet. 


I hovedsak vil jeg legge ut produkter etterhvert som jeg syr, men jeg kan også vere åpen for å sy i andre størrelser om du ser noe du liker. 

  
Nå venter jeg bare på merkelappene som jeg har bestillt i posten. På de vil det stå: "Lille Persille", som jeg altså har valgt å kalle blogshoppen min. 


Håper at det kan vere noe for en hver smak. Kommer til å gå for både duse og friske farger.


Nå er jeg kjempespent! 

14 kommentarer:

  1. Ååå, så spennende!!
    Emil-skjortene var knallfine!!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ her va det masse fint!!! Gleda mej til ej kan legge inn betilling!;) =)

    SvarSlett
  3. Så spennende! Masse lykke til!!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så Spennende, nydelig klær. Lykke til. Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Hei. Jeg har lenge beundret de fine klærne du syr, og jeg kommer til å legge inn bestilling. Har ei lita jente på alder med din skjønne, og jeg liker så godt å kle henne i hjemmelagde klær. Strikker mye til henne, men kan ikke sy. Så jeg gleder meg til å få mulighet til å bestille fra deg.
    Synes du har en koselig blogg, og en stil i heimen jeg faller for. Jeg har ikke blogg selv, men er flittig bloggleser. Håper det ordner seg med husbyggingen. Vi har vært gjennom litt av det samme, for oss ordnet det seg til slutt.
    Fin dag ønskes deg fra Tone

    SvarSlett
  6. Så mye lekre klær du har laget! Liker fargene du bruker:) masse lykke til:)

    SvarSlett
  7. Hei!
    No vart eg glad. For du syr akkurat slike klede eg likar. Håpar du kjem fort igang. Elisabet

    SvarSlett
  8. Tusen takk for de koselige kommentarene! Ekstra koselig med de to anonyme:) Skulle ønske dere hadde blogg så jeg kunne besøke dere! Veldig kjekt at dere liker klærne mine!!

    SvarSlett
  9. Åh, så mykje lekkert :) så kjempeflink du er til å sy! :) Nydelige klær :) Ja, gleder oss til mai :) Blir ei spennende tid! Er kjekt å bli tante også :) er berre ein liten mnd siden eg vart grandtante for første gang :) Koooslig!

    Godklem :)

    SvarSlett
  10. Herligland, man trenger jo ikke kunne hekle når man syr sååå fine plagg!! De var kjempesøte! Syntes emil stilen er herlig!

    Gleder meg til å se butikken din:D

    SvarSlett
  11. Heisan!

    Oj, så spennende! Heier på deg, det blir sikkert en suksess, du syr jo så mye lekkert!

    Klem

    SvarSlett
  12. Nå er det lenge siden jeg har vært på bloggerunde. Så spennende med nettbutikk, og så mye fint du syr!!! Det kommer nok til å gå strålende! Håper det ordner seg med byggesøknaden deres! Klem Ane

    SvarSlett
  13. Hei hei.
    Fantastisk koselege klede du syr.
    Masse lukke til med bloggbutikken:o)

    SvarSlett