måndag 14. mars 2011

Takknemlig.....

 

Jeg er så takknemlig for alt det gode jeg får ha i livet mitt!
Tenk å få ha to friske, nydelige og gode barn,
og samtidig være gift med den beste mannen av alle;) 
Jeg kjenner meg usigelig takknemlig!

Treet har jeg nettopp kjøpt i en loka blomsterbutikk. Det synes jeg er veldig fint! Det heter Myrtus Communis. Håper jeg kan klare å stelle det godt så det vokser og trives! 

Tusen takk for lykkeønskninger i innlegget under! Jeg er enig med den anonyme kommentaren om at vi må være glade for at vi har ett hus å bo i mens vi venter. Selv om det er trangt, trøster jeg meg ofte med at det er mange som bor trangere enn oss. Jeg vil heller bo trang og ha det godt med de jeg bor sammen med enn å bo i ett stort hus og ikke ha det godt med mine:) Så jeg er veldig glad for at vi har det så godt som vi har:)

Ønsker dere alle en nydelig uke!
Her bærer det snart avgårde på babytreff:) Koselig! 

3 kommentarer:

  1. Fine ord på en fin blogg :)
    Kos deg på babytreff...
    I morgen skal vi også på babytreff. Det er så koselig.
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine ord og søt blomst :) Ønsker deg og dine en riktig fin uke ! Klem Linda

    SvarSlett
  3. nydelig lite tre du har kjøpt :)
    Ja man skal virkelig være glad for det man har og klarer man det, ja da er man lykkelig og slipper å strebe rundt og rundt for å få mer og heller kan nyte av det man har.
    Ønsker en nydelig uke til deg og dine.
    klem Heidi

    SvarSlett