fredag 15. april 2011

Det fineste rommet i huset.....

 

......synest jeg faktisk er Nora sitt rom. Det er noe med dette rommet som bringer barndommen tilbake i meg. Det hender at jeg setter meg ned i denne stolen og bare sitter og drømmer meg tilbake:) Elsa Beskow plakaten er nyyyydelig synes jeg! Må få tak i en ramme til den. Det stod en komode her før, men den har fått plass på ganglemmen. Den gamle kassen har vært Noras olderfar sin. Den er full av mailegmøbler. De skal etterhvert flytte inn i ett hjemmelaget dukkehus. Stolen er ett gammelt Fretex-funn som jeg har trukket om i sandfarget linstoff. 

Ønsker dere alle en fin helg! 
Jeg går og venter spent på å bli tante til en liten gutt i disse tider! Spennende!!! Lykke til lillesøster:)

5 kommentarer:

  1. Det er et nyydelig rom! Blir så glad av slike varme flotte barnerom:) gid den som var liten:)

    SvarSlett
  2. Rett og slett nydeleg.
    Alle bileta fra heimen din lyser ro og harmoni.
    Eg trur det er godt å bu i huset ditt:)

    SvarSlett
  3. Fint rom til ei enda finere jente;) Dei e så koselig dissa Elsa B. bilda trur ej må skaffe mej et sånt;)

    SvarSlett
  4. Hei :) Verkeleg eit skjønnt rom, forstår at du likar deg her. Det er forresten barnerom som er tema i mitt siste innlegg også. Må berre seie at eg likar bloggen din veldig godt! Flott samansetning av gamalt og nytt, og så likar eg måten du skriv på.

    Ønsker deg og dine ei god påskeveke ♥

    Helsing Kristina

    SvarSlett