torsdag 19. mai 2011

En liten kjøkken-krok på barnerommet


Dette fine bordet og stolene kjøpte vi her i vinter en gang. Det er utrolig kjekt med ett slikt sett! Synes den nostalgiske stilen på dette settet er utrolig fint! 


Koppesettet fikk Lukas til bursdagen sin i fjord. Det er veldig søtt synes jeg:) Det er kjøpt på Kids room. Han koser seg når han får dekke bordet og lage mat til oss! Kaken fikk Lukas til jul. Den er kjøpt på Emmas verden. 

 Vi har ett koselig prosjekt her hjemme om dagen. Var og hentet en gammel lekehytte på Jæren for noen uker siden. Den var ganske nedslitt, men Lukas og jeg har malt den, så nå er den blitt riktig så fin. Jeg har snekret kjøkkenbenk til den. Gjenstår ett malingsstrøk til både inne og ute og litt dekorering så blir den så god som ny og veldig fin! Lukas er veldig begeistret!

3 kommentarer:

  1. Så koseleg fra barnerommet :) Gledar meg til å sjå leikehytta når den blir ferdig. Klem

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder!
    Fiiint!

    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Hei. For en flott blogg du har. Liker godt klærne du syr, så jeg må ta en tur innom og kikke i butikken din:-).
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Hilsen Benedicte

    SvarSlett