måndag 16. mai 2011

Se jeg står mamma!


For snart en måned siden reiste lille Nora seg for første gang. Og gjett om hun var stolt, og mamma var nok minst like stolt:) Øyeblikket ble fanget på dette bildet. Nå reiser hun seg alle mulige steder og går rundt salongbordet. En aktiv alder og sjarmerende alder! Storebror er så stolt så stolt av lillesøster. Han sier veldig ofte til henne samtidig som han klemmer henne: "Så god du er Nora", eller: "Så fin du er Nora" SUKK....De er jammen søte:)

Forklekjolen sydde jeg til henne for en stund siden. De er så søte. Jeg selger slike i blogshopen min som jeg åpnet på lørdag. Tusen takk for koselige hilsninger i anledning åpningen!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig hun er, og virkelig en sjarmerende alder ja. ♥

    Ønsker deg og dine en herlig 17 mai feiring ! :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Skjønnaste Nora gullet mitt!♥

    SvarSlett