tysdag 24. mai 2011

Tirsdags formiddag....


 har vært sur og kald, så vi har tilbringt formiddagen inne. I påvente av finere vær koser vi oss inne. Lukas og jeg har laget gulerotmuffins uten glasur, var visst tom for melis:) Nå venter jeg bare på at han skal spise opp skiva si, så skal vi lage butikk og selge muffins! Det blir gøy!


Jeg skal på senvakt i dag og da bruker formiddagene å fyke av gårde. Jeg har jobbet en kveld i uken siden januar. Har valgt såkalt gradert uttak av foreldrepenger, og det er jeg så fornøyd med. Fra og med midten av juni skal jeg bare jobbe hver tredje helg. På denne måten har jeg fått strekt permisjonen min med nesten fire måneder mer. Skulle egentlig begynt i jobb igjen om to uker, men nå begynner jeg ikke før i slutten av september. Da skal jeg jobbe to uker og så blir det fem ukers ferie. Så da kan jeg ha Nora hjemme helt til november. Vi er så fornøyd med denne ordningen :) Anbefales! Sikkert enklere å benytte seg av denne ordningen for de som jobber turnus.

Ønsker dere en fin tirsdag!

5 kommentarer:

  1. Så deilig! Høres jo supert ut å kunne gjøre det sånt! Vi har starte å tenkt litt på nr 3,å da er det fint å vite om slike ting.
    Her er det ikke så varmt,men heldigvis lite vind og regn. Vasken er hengt ut,å nå koser jeg meg med prikkete storebror mens lillesøster sover.
    Kos dere!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har! Deilig å kunne kose seg inne når været ikke strekker til:)

    SvarSlett
  3. Ja..det er absolutt innevær i dag.Så fint at du har fått til en slik ordning...
    ha en kos ettermiddag..
    klemklem

    SvarSlett
  4. Heisan, nå har jeg kikket gjennom de innleggene jeg har gått glipp av ;) Så skjønne unger! Så kjekt når de gjør fremskritt, men også kjekt at de er små så lenge som mulig! Koselig på barnerommet, og jeg gleder meg til å se bilde av lekehytten! Det har vi også lyst på en dag! Blomster fra barnehånd synes jeg også er utrolig koselig å få ;) Noen blomster med lange stilker og noen uten stilk i hele tatt he, he. Klem Ane

    SvarSlett
  5. For en herlig ordning! :) utrolig deilig aa faa masse tid sammen med disse søte smaa!

    ha en nydelig dag :)

    klem/lisa

    SvarSlett