fredag 24. juni 2011

Ny hjemmesydd sommerbukse til Nora.....


Er i full gang med å sy noen sommerklær til Nora. Denne buksa er sydd av mønster fra Stoff og Stil og stoff fra Panduro. Ei luftig og søt sommerbukse. 



 I dag er det ett lite jubileum i hjemmet. Jeg har vert gift med min beste venn og kjæreste i fem år i dag. Jeg er så takknemlig for at jeg får være gift med denn gode og snille mannen som jeg har det så godt sammen med:) 

Ønsker dere alle en god helg! Håper sommeren kommer snart!  

3 kommentarer:

  1. Nydelig bukse, me ei enda nydligere jente inn i!! :) Hipp hurra for dåkke to <3 Dåkke e bra!!;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 5 års brylloppsdag :-)

    Og nydelig bukse til liten jente :-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett