fredag 5. august 2011

endå meir leik i leikehytta...









 













Viser eit nytt bilderas frå gårdagens leik i leikehytta.  Syns det er utrulig at hytta som i utgangspunktet var så stygg og trist er blitt så lys og triveleg. Eg har malt den innvendig, både veggar og golv og snekra kjøkkenbenk og pynta og dulla:) Manne har skifta vannbord. Terassen er råtten og må skiftas ut når mannen får tid til det. Planen er å bygge ei trapp og. Ser nok at den blir litt lita om nokre år, når barna blir litt større. Då får vi heller selge den og kjøpe ei større. Men enn så lenge er denne lille hytta midt i blinken for mine to små. 

I dag regnar det ute og det syns eg i grunnen er ganske greit for eg skal nemleg på jobb i kveld. 
Ønsker dåke alle ei god helg!

10 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder fra det som må være et fantastisk sted for ungene!
    Ble glad av å titte innom deg...
    GOD HELG, tross jobb i kveld!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Den lekehytta er bare helt fantastisk! Ser ut som ungene dine koser seg max:)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Så fine bilder av en flott lekestue:) Har akkurat oppdaget bloggen din og jeg syns dere har det så fint. Vi pusser opp nå og da finner jeg inspirasjon også her på din blogg. Kan jeg spørre hvor baderomsinnredningen deres er kjøpt?

    SvarSlett
  4. Drømme-lekehytte :) Skulle gjerne hatt en sånn når jeg var liten :)

    SvarSlett
  5. Herlige bilder av fine barn i et koselig lekehus :) Tipper de koser seg fælt der...

    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  6. Hei,kjære deg.
    Tusen takk for nydelig kjole som lå i postkassa da vi kom hjem fra ferie. Kjempeskjønn, og passa perfekt.
    Veldig koselig lekehytte ungene har fått. Det så veldig gøy ut å leke der. Du er så flink med detaljer, og gjøre det koselig rundt deg.
    Ha en fin helg.
    Klem Tone M

    SvarSlett
  7. Så fine bilde av goingane! Det såg ut som dei stor kosa sej:) Gleda mej til vi ska ha leikehytte i hagen...Ska ikkje sjå vekk i fra at ej hente en idè eller to her i fra;))

    SvarSlett
  8. Takk for koselige kommentarer! Tone: så kjekt at du likte kjolen!!! Ranveig: baderomsinnredningen er kjøpt på Monter for fem år siden. Så kjekt at du liker bloggen min og finner inspirasjon her!

    SvarSlett
  9. Leke hytten har blitt helt nydelig og ser ut som noen små barn stor koser seg der :) Det er så herlig å se når små barn skal leke etter mor og far sine roller med matlaging.
    Ha en fin kveld

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  10. hei hei!
    Så fint! Det ser ut til at ungene storkoser seg! Nydelige bilder :)

    SvarSlett