onsdag 14. september 2011

ein roleg onsdags føremiddag


I dag er det ein roleg onsdagsførmiddag og eg har tenkt å gjere berre akkurat det eg har lyst til. Lukas er i barnehagen og Nora har seg ein kvil. Det er stille og roleg i huset og det er deilig. Då kan eg nyte scones frå i går og ein kopp med kakao - mens eg ser på ruskeværet ute. Eg lagde scones i går kveld til mannen og meg. Brukte Toro si Grove scones blanding. Syns dei var velig gode, også gjekk det godt ann å ete dei dagen etter. 

Tusen takk for koselege tilbakemeldingar på endringar i bloggen min! 

3 kommentarer:

  1. Så deilig:) Kos deg, har en rolig dag selv, men får så dårlig samvittighet. Jeg bakte Toro sine scones til blomkål- og brokkolisuppa her om dagen. Nydelig med suppe og varme nybakte scones med smør. :) Takk til Toro :) Også så lettvint, ferdig på 20 min.
    Ha en fin høstdag!
    Marianne ;)

    SvarSlett
  2. Hørtes herleg ut. Godt med slike stunder innimellom. Kos deg :) Klem

    SvarSlett
  3. Hei, så kjekt at du likte bokstavene...
    jeg har bare brukt vanlig papir-lim. kan bruke tre-lim også!
    Jeg klipper ut bokstavene først, for synes det er enklest.
    Lykke til ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett