måndag 19. mars 2012

forsiktig tilbake igjen..... og eit stort Jippi!!


Trudde ikkje eg skulle komme så kjapt tilbake igjen etter å ha takka for meg her i haust. Men eg har savna å blogge, så har bestemt meg for å begynne å blogge litt i ny og ne. Startar med dette bildet fra trappa. Det er så herleg med alle løkblomane som tittar fram no.

Og så til det store JIPPI`et:
Vi har endeleg fått beskjed om at vi kan få bygge, heile to år etter at vi søkte. Det har vert ein lang prosess som har enda med at vi ikkje får bygge der vi først hadde tenkt, men nokre meter lenger borte. Ein lang og komplisert sak som eigentleg berre bunnar ut i at områder som er regulert til landbruk skal bevarast for ein kvar pris, sjølv om Forsøksringen i kommuna har konkludert med at tomta ikkje er brukandes til landbruksområde..Grunnen til at vi får bygge nokre meter lenger borte er at det ikkje er regulert til landbruk, men industri. Sjølv om dette området faktisk er meir egna til landbruk. Forstå det den som kan...... Vi er i alle fall glade for at det endeleg skjer noko. Satsar på å komme i gang ein gang i løpet av våren.

11 kommentarer:

  1. Så koselig å se innlegg her igjen! :-) Det gleder meg.
    Så spennanes! Å endelig,ting tar tid.
    Vi var også å snakket med kommunen ang ei tomt på en gammel gård,men det var ikke bare bare.
    blir spennende å se fremover når dere starter.
    Ha en fin mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så flott at det blir byggestart i vår! Gratulerer!

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så flott blogg du har. Var inne og titta på klærne du har sydd. Så flink da :)Fine stoffer og sammensetninger :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så godt du er tilbake!! Jammen litt av et byråkrati.. men godt dere får tilpasset byggingen! Spennende!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så hyggelig at du er tilbake, iallefall av og til. :) Lykke til med husbygging! Tenker det blir deilig å komme i gang.

    SvarSlett
  6. SÅÅÅ kjekt at du er tilbake!! Jeg har virkelig savnet deg her inne!:))Gleder meg allerede til neste innlegg;))

    SvarSlett
  7. Godt å sjå deg tilbake igjen. Du har så koselige innlegg om smått og stort :)

    SvarSlett
  8. Åh, så kjekt at dere ENDELIG får bygge! üüü
    Dere har nå virkelig venta lenge nok! Unner dere virkelig det assa! üüü
    Gleder meg til å fortsette å følge bloggen din igjen, Kristin. ü

    Klem fra Lill-Inger. ü

    SvarSlett
  9. Koselig og vårlig bilde! Veldig kjekt at du begynner å blogge igjen! Spennende å bygge hus, gleder meg til å følge dere! Lykke til med husvalget ;)

    SvarSlett
  10. Så kjekt at du er tilbake! Det er eg veldig glad for :) Kjempefine ting du har laga (i innlegga under). Likte spesielt godt vognposen, som både såg veldig GOD ut og fantastisk FIN ut. Så flott at det har ordna seg med tomt for dåke. Ei spennande og travel tid ligg dåke i møte. Glede meg til å følge deg vidare. Klem

    SvarSlett